کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه پردیسان: امروز بازار رسانه های جهان دست صهیونیسم جهانی است

خبرگزاری فارس , 26 آذر 1400 ساعت 17:15

خطیب جمعه پردیسان قم گفت: امروز در بازار رسانه های جهان که عمده آن‌ها مثل بی بی سی و سی ان ان دست صهیونیسم جهانی است، باید توجه داشت که هر خبر، تحلیل و محتوایی که آن‌ها منتشر می‌کنند همه هدفمند بوده و می‌خواهند باورها و محاسبات مردم دنیا را تغییر داده و به دست خود بگیرند.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه‌های امروز نمازجمعه پردیسان قم با بیان اینکه ما باید از روایتگری محکم و پایدار حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا الگو بگیریم، اظهار کرد: جریانی که امروز بتواند در عرصه فکری روایت بسازد و آن را تثبیت کند و ارائه دهد، موفق است و در سایه آن سیاست‌های خود را پیاده خواهد کرد.

وی تاکید کرد: امروز در بازار رسانه های جهان که عمده آنها مثل بی بی سی و سی ان ان دست صهیونیسم جهانی است، باید توجه داشت که هر خبر، تحلیل و محتوایی که آنها منتشر می‌کنند همه هدفمند بوده و می‌خواهند باورها و محاسبات مردم دنیا را تغییر داده و به دست خود بگیرند.

امام جمعه پردیسان با اشاره به کلام مقام معظم رهبری تصریح کرد: اگر جبهه انقلاب و اصحاب رسانه‌های ما روایتگری نکنند، دشمنان وقایع را معکوس روایت کرده و افکار و ذهنیت‌ها را تغییر خواهند داد. جنگی که امروز بیشتر نمود دارد، جنگ روایت‌ها است؛ پیروزی در این عرصه آنهم با ابزار و ادوات موجود مثل رسانه، با کسانی است که روایت غالب را داشته باشند.

وی در خصوص مذاکرات اخیر بین ایران و ۴+۱ در وین بیان کرد: طرف مقابل مذاکرات مدعی است که ایران به دنبال مذاکره نیست و زیاده‌خواهی می‌کند؛ اما واقعیت غیر از این است. چراکه اگر ایران به دنبال مذاکره نبود، پیشنهاد ارائه نمی‌کرد و در مذاکرات حاضر نمی‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی اضافه کرد: خواسته‌های ایران کاملا واقعی و روشن است؛ چون در توافقات گذشته ایران به همه تعهدات خود پایبند بود، اما طرف مقابل طبق قرائن و شواهد همگان پایبند نبوده و جدی نیست.

وی در پایان با اشاره به تقدیم بودجه ۱۴۰۱ دولت به مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: از اقدامات مهم دولت محترم در حوزه عدالت اجتماعی، افزایش پلکانی حقوق‌ها است که این برای قشر کم‌درآمد جامعه مفید است و ده‌برابر شدن تولید برق هسته‌ای نیز از جمله این اقدامات مهم بوده که به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 101667

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101667/امام-جمعه-پردیسان-امروز-بازار-رسانه-های-جهان-دست-صهیونیسم-جهانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir