کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نرم افزار «پلیس من» خدمت شایسته پلیس به شهروندان

قم نیوز , 3 دی 1400 ساعت 10:17

فرمانده انتظامی استان قم گفت: نرم افزار "پلیس من" خدمتی دیگر از پلیس به منظور کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز انتظامی است.


به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان توانسته با لطف و عنایت الهی از عهده ماموریت‌های خود که فشردگی و سختی‌های خاصی دارد به خوبی برآید.

او تصریح کرد: پلیس در استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات و الکترونیکی شدن خدمات گام‌های خوبی به سمت هوشمندسازی برداشته که تحول بزرگی در ارائه خدمت به مردم و انجام ماموریت‌ها است.

سردار میرفیضی ادامه داد: پلیس در کنار کشف جرم و شناسایی و دستگیری مجرمان، خدماتی شایسته را با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جهت کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز انتظامی فراهم آورده که یکی از آن‌ها نرم افزار موبایلی "پلیس من" است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که اقدامات خوب و بزرگی در زمینه تأمین امنیت انجام شده است، گفت: استان قم، یکی از استان‌های امن کشور است و از لحاظ بسیاری از شاخص ها روند کار به خوبی پیش می‌رود که امیدواریم با همکاری و تعامل نهاد‌ها و سایر دستگاه‌ها بهتر از قبل صورت گیرد.

 

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 101800

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101800/نرم-افزار-پلیس-خدمت-شایسته-شهروندان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir