کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشن «شده‌ام 9 ساله» در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس , 25 دی 1400 ساعت 18:14

دختران تازه به تکلیف رسیده استان قم تا ۳۰ دی‌ماه فرصت دارند تا برای ثبت‌نام در جشن «شده ام 9 ساله» به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) مراجعه کنند.


به گزارش قم نیوز مریم شهبازی اظهار کرد: همه ساله  امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت برای دختران ۹ ساله و تازه مکلف شده مراسم جشن تکلیف را با عنوان «شده‌ام ۹ ساله» با همکاری مدرسه‌ها و آموزش پرورش برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: کارشناسان امور فرهنگی خواهران با افتتاح کانال «شده‌ام ۹ ساله» ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، احکام مربوط به نماز، روزه، حجاب، عفاف و احکام تقلید را به دختران نومکلف آموزش دهند.

مسئول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه جشن «شده‌ام ۹ ساله» در سال گذشته به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت مجازی در سطح ملی برگزار شد، گفت: در سال جاری ضمن افتتاح کانال «شده‌ام ۹ ساله» مراسم جشن «شده‌ام ۹ ساله» به صورت حضوری و محدود برای دختران نومکلف قمی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش جشن عبادت به صورت حضوری در سال جاری به دلیل محدودیت‌های کرونایی حدود ۴۰۰ نفر بوده و اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در این جشن ثبت نام کنند.

شهبازی تصریح کرد: پذیرش دانش آموزان مدارس و مناطق در این مراسم جشن به صورت حضوری و گروهی ممکن بوده و در صورت ثبت نام گروهی مراسم جشن عبادت برای دانش آموزان هر مدرسه به صورت گروهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 102173

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/102173/جشن-شده-ام-9-ساله-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir