کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراخوان «به اتفاق» ویژه حمایت از فعالان اجتماعی منتشر شد

خبرگزاری فارس , 17 بهمن 1400 ساعت 9:04

مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا در فراخوان «به اتفاق» با رویکرد توانمندسازی گروه‌های فعال در عرصه حل چالش‌های اجتماعی، به دنبال شناسایی و حمایت از تیم‌هایی است که یک مسئله اجتماعی را پیرامون خود شناسایی و برای آن راه‌حلی ارائه کرده‌اند.


به گزارش قم نیوز حسین مسجدی مدیر مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا گفت: این مرکز با هدف ایجاد گفتمان نوآوری و اصلاح اجتماعی با تکیه بر ظرفیت‌های دینی و همچنین شناسایی و حمایت از نوآوران حوزوی و دانشگاهی، به صورت دوره‌ای اقدام به برگزاری فراخوان با رویکردهای مختلف می‌کند که از این موارد می‌توان به دو فراخوان ملی «من در جامعه» ویژه بانوان سراسر کشور و فراخوان «ایده‌های نوآورانه تربیتی» اشاره کرد.

وی افزود: فراخوان جدید مبتدا با نام «به اتفاق» با رویکرد توانمندسازی گروه‌های فعال در عرصه حل چالش‌های اجتماعی، به دنبال شناسایی و حمایت از تیم‌هایی است که یک مسئله اجتماعی را پیرامون خود شناسایی و برای آن راه‌حلی ارائه کرده و آن را مقداری پیش برده‌اند.

مسجدی اضافه کرد: در این فراخوان آموزش‌های مختلف آفلاین و حضوری برای تیم‌ها درنظر گرفته شده است و امید است که کارِ گروهی در فضای طلاب، دانشجویان و سایر کنشگران اجتماعی را به شکل محسوسی ارتقاء دهد.

مدیر مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا با اشاره به اهمیت حمایت از فعالان اجتماعی گفت: از مهم‌ترین مزایای این فراخون سه مرحله‌ای می‌توان به جایزه یک میلیونی برای راه‌یافتگان به مرحله دوم، آموزش‌های تخصصی رایگان، بهره‌مندی از فضای کار اشتراکی و خدمات راهبری و تسهیلات پیاده‌سازی ایده تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای برگزیدگان نهایی اشاره کرد.

وی بیان داشت: این فراخوان با همکاری ستاد نوآوری‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مشارکت مراکزی همچون خانه خلاق و نوآوری اشراق، مرکز رشد ایده های نوآورانه آلاء، مرکز نوآوری فرهنگی امید و خانه نوآوری تعلیم و تربیت برگزار خواهد شد و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق، بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد احسان و دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به عنوان حامیان آن حضور خواهند داشت.

گفتنی است مهلت ثبت نام در این فراخون ۱۲ تا ۲۲ بهمن است و درگاه اینترنتی مبتدا با آدرس www.mobtada.org برای اطلاعات تکمیلی و ثبت نام از متقاضیان معرفی شده است.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 102601

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/102601/فراخوان-اتفاق-ویژه-حمایت-فعالان-اجتماعی-منتشر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir