کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سپاه حفاظت انصار المهدی(عج) در ماموریت‌هایش صد در صد موفق عمل کرده‌است

خبرگزاری ايرنا , 23 ارديبهشت 1401 ساعت 19:40

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی حفاظت سپاه کشور گفت: سپاه حفاظت انصار المهدی(عج) در هر جایی که ماموریتی پذیرفته ، به صورت صد در صد موفق عمل کرده‌است.


به گزارش قم نیوز سردار صفرعلی موسوی معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی حفاظت سپاه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس شهر قم، با اشاره به تشکیل سپاه حفاظت انصار المهدی(عج) اظهار داشت: این سپاه در سال ۱۳۵۸ پس از ترور شخصیت‌ها، شکل گرفت و در سال ۱۳۶۸ به نام سپاه حفاظت انصار المهدی(عج) مزین شد. 

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی حفاظت سپاه افزود: حضرت امام خمینی(ره) هنگامی که منافقان اقدام به ترور شخصیت های نظام کردند، ماموریت حفاظت از شخصیت ها را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپردند و سپاه در این ماموریت درخشان عمل کرد.

وی ادامه داد: به مروز زمان، ماموریت این سپاه گسترش یافت و حفاظت از اماکن حساس و حیاتی کشور نیز به ماموریت این سپاه اضافه و در این رابطه نیز سپاه درخشان ظاهر شد.

موسوی با اشاره به حضور سپاه انصار المهدی(عج) در دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این سپاه بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی حفاظت سپاه در بخش دیگر سخنان خود گفت: این سپاه تجارب خود را به جبهه مقاومت منتقل کرده‌است و این انتقال فقط مباحث آموزشی نیست؛ مباحث اراده ای که در آن‌ها به وجود آوردیم، اراده ای به وجود آوردیم که شما می توانید از خودتان دفاع و مقابل استکبار جهانی، صهیونیست و داعش ایستادگی کنید.

وی همچنین از «امنیت» به عنوان یکی از نیازهای اساسی انسان نام برد و اظهار داشت: اگر امنیت در یک جامعه نباشد؛ رشد در عرصه های دیگر حاصل نمی شود. 

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی حفاظت سپاه کشور تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و کسانی که در جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند، خود را خدمتگزار مردم می دانند.



انتهای پیام / 106


کد مطلب: 104295

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104295/سپاه-حفاظت-انصار-المهدی-عج-ماموریت-هایش-صد-موفق-عمل-کرده-است

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir