کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید سرزده معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار از نانوایی‌های قم

قم نیوز , 24 ارديبهشت 1401 ساعت 10:59

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار قم از چند واحد نانوایی در نقاط گوناگون شهر قم به صورت سرزده بازدید کرد.


به گزارش قم نیوز محسن امیدیان معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار قم با بازدید سرزده از چند نانوایی ضمن گفت و گو با نانوایان و مشتریان از نزدیک روند فعالیت این نانوایی ها را مورد بررسی قرار داد و گفت: خوشبختانه استان قم از بابت ذخایر کالا‌های اساسی از جمله آرد و نان در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و جای هیچ گونه کمبود و نگرانی نیست.

او  با اشاره به کنترل و نظارت مستمر بر فعالیت نانوایی‌ها در روز‌های اخیر گفت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، تعدادی از نانوایی‌های سطح شهر موظف شده اند که بیش از ساعت کار همیشگی و تا نیمه‌شب اقدام به پخت نان کنند که در این زمینه جا دارد از همراهی و همکاری اتحادیه، صاحبان نانوایی و دیگر عوامل سپاسگزاری و قدردانی کنم.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار قم گفت: نظارت بر وضعیت نانوایی‌های استان با هدف جلب رضایت مردم با جدیت در دستور کار قرار دارد و با متخلفانی که حقوق مردم را تضییع کنند، به شدت برخورد قانونی می‌شود.

موضوع کیفیت پخت نان، سهمیه آرد، ساعت کاری، زمان تعطیلی واحد‌ها و مسائل بهداشتی نانوایی‌ها از جمله موارد مورد ارزیابی در بازید معاون استاندار قم بودند.


انتهای پیام / 106


کد مطلب: 104301

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104301/بازدید-سرزده-معاون-امور-هماهنگی-اقتصادی-استاندار-نانوایی-های-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir