کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشکلات اقتصادی کشور یکباره به وجود نیامده است

قم نیوز , 30 ارديبهشت 1401 ساعت 19:27

امام جمعه قم گفت:کسانی که مدعی هستند می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی تمام مشکلات کشور را حل کنند، دروغ می‌گویند.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در مصلای قدس با اشاره به نزدیک شدن به سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر یکی از مصادیق بارز استقامت، شجاعت و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در زمان جنگ تحمیلی بود.

 
امام جمعه قم با اشاره برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی در قم گفت: شهدای روحانیت نه فقط در عرصه تبلیغ و جهاد تبیین بلکه در عرصه رزم نیز حضور پیدا کردند و با تأسی به سیدالشهداء (ع) فی سبیل‌الله جان خود را فدا کردند.
 
او با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: شخصیت این امام همام، به اندازه‌ای جامع و برجسته است که به جز عالمان شیعه، علما و عرفای سنی نیز توجه ویژه‌ای به ایشان دارند.
 
سعیدی می گوید: برای عبور از مشکلات کشور باید از کسانی استفاده شود که از تجربه کافی و مدیریتی در سطح کلان برخوردار باشند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.
 
او با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور یکباره به وجود نیامده و نمی‌شود یکباره برطرف شود، گفت: کسانی که مدعی هستند می‌توانند در مدت زمان بسیاری کوتاهی تمام مشکلات را حل کنند، دروغ می‌گویند؛ برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، باید با توجه به رهنمود‌های دلسوزانه و راهگشای مقام معظم رهبری، گام‌های اساسی برداشته شود.
 
او گفت: یکی از گام‌های اساسی و قاطع آن است که دولت محترم به کمک سایر قوا باید رانت‌خواری را در کشور از بین ببرند.
 
سعیدی گفت: میزان قاچاق و نوع آن در کشور افزایش پیدا کرده و آسیب فراوانی به اقتصاد کشور وارد کرده است که بایستی تمهیدات لازم برای رفع این تهدید دنبال شود.
 
امام جمعه قم گفت: مردم ما باید کاملا به هوش باشند و ردپای دشمنان را در این آشوب‌ها مشاهده کنند چرا که دشمنان همیشه از این آشوب‌ها از یک سو برای ضربه زدن به نظام و از سوی دیگر در مذاکرات برای امتیازگیری استفاده می‌کنند.



انتهای پیام / 106 


کد مطلب: 104422

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104422/مشکلات-اقتصادی-کشور-یکباره-وجود-نیامده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir