کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عملیات تعریض محور پردیسان- ورجان به‌زودی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس , 31 ارديبهشت 1401 ساعت 21:28

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: یکی از مطالبات جدی مردم منطقه و استان اجرای طرح تعریض و چهار خطه کردن محور پردیسان- ورجان است که به زودی این پروژه وارد فاز عملیاتی می شود.


به گزارش قم نیوز محمد صادقی اظهار کرد: با استقرار دولت سیزدهم محور پردیسان- ورجان به دلیل آن که مسیر اتصال قم به منطقه گردشگری استان است و از طرفی توسعه قم نیز به این سمت می‌باشد و از آنجا که از مطالبات ۱۲ ساله شهروندان بوده در اولویت استان قرار گرفت و با پیگیری‌های استاندار قم و اداره کل راه و شهرسازی استان، این پروژه در سفر رئیس جمهور به قم مطرح شد و خوشبختانه از جمله مصوبات سفر نیز بوده است.

 وی افزود: محور بزرگراهی کهک از تپه سلام جاده اراک آغاز می شود و بعد از عبور از رودخانه و عبور از پردیسان به ورجان، کهک و روستای دستگرد ختم خواهد شد.

صادقی با اشاره به این که این محور 28 کیلومتر خواهد بود، توضیح داد: در فاز اول این طرح، با توجه به اولویت مسیر، قطعه پردیسان- ورجان به طول 13 کیلومتر چهار خطه می شود که امیدواریم تا پایان سال تکمیل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اعتبار مورد نیاز برای محور بزرگراهی تپه سلام- پردیسان- ورجان- روستای دستگرد را 600 میلیارد تومان اعلام کرد که هزینه فاز اول یعنی پردیسان- ورجان 200 میلیارد تومان خواهد بود.

وی عنوان کرد: مناقصه اجرای این پروژه در فاز اول در چهارشنبه این هفته برگزار شد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه به عنوان پیمانکار طرح مشخص شده است.

صادقی گفت: اعتبارات این پروژه با موافقت وزیر راه و شهرسازی و وزارت نفت از محل تهاتر با وزارت نفت تأمین شده است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 104435

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104435/عملیات-تعریض-محور-پردیسان-ورجان-به-زودی-آغاز-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir