کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» شعار محوری دهه کرامت 1401 شد

خبرگزاری فارس , 1 خرداد 1401 ساعت 14:19

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: با توجه به دغدغه آستان‌های مقدس برای خدمت‌رسانی به مردم و لزوم توجه به جهاد تبیین که دغدغه رهبری است، شعار محوری «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» برای دهه کرامت سال 1401 در نظر گرفته شده است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مهدی احمدی از تعیین شعار محوری دهه کرامت امسال خبر داد و اظهار کرد: با توجه به دغدغه آستان های مقدس اهل بیت(ع) برای خدمت رسانی به مردم و لزوم توجه به جهاد تبیین که دغدغه مقام معظم رهبری است، شعار محوری «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» برای دهه کرامت سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای روزهای مختلف دهه کرامت به تناسب مناسبت‌ها و عناوین هر روز، یک شعار انتخاب شده است، گفت: چهارشنبه ۱۱ خردادماه مصادف با سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، شعار «دختران فاطمی؛ نورچشم اهل خانه» در نظر گرفته شده است تا در کنار جشن و سرور میلاد حضرت معصومه(س) از مقام دختر در خانواده تجلیل به عمل آید.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت افزود: برای ۱۲ خرداد شعار «خانواده تمدن ساز؛ کانون محبت و کرامت»، ۱۳ خرداد شعار «عالمان آگاه؛ تکیه گاه محرومان»؛ ۱۴ خرداد شعار «امام خمینی رحمه الله؛ هادی امت در مسیر کرامت»، ۱۵ خرداد شعار «امام زادگان(ع)؛ محور بصیرت، جهاد ، شهادت» و شانزده خرداد همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ شعار «حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع)؛ امین ولایت، اسوه مدافعان ولایت» مشخص شده است.

احمدی ادامه داد: همچنین شعار روزهای ۱۷ تا ۲۰ خردادماه نیز به ترتیب شعارهای «نوجوانان و جوانان؛ طلایه داران گام دوم انقلاب»، «مساجد و تشکل های دینی؛ پایگاه جهاد تبیین»، «مدیریت مردمی و انقلابی؛ محور کرامت و عزت»، «تحقق جامعه مهدوی در پرتو خدمت رضوی» و برای روز ولادت امام رضا علیه السلام شعار«عالم آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین؛ امام رأفت و کرامت» تعیین شده است.

وی افزود: طی دهه کرامت پویش مردمی «فدای دخترم» در فضای مجازی آستان مقدس فاطمی برای رده های سنی مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 104442

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104442/خدمت-کریمانه-جهاد-عالمانه-شعار-محوری-دهه-کرامت-1401

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir