کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری 5 حفار غیرمجاز و کشف ابزار رمالی توسط پلیس قم

خبرگزاری فارس , 31 خرداد 1401 ساعت 18:54

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با تلاش مأموران انتظامی پاسگاه لنگرود، 5 حفارغیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند و در خودروی آن‌ها 2 قبضه سلاح سرد، 5 کتاب و تعدادی ابزارآلات رمالی کشف شد.


به گزارش قم نیوز سردار "بهادر اسماعیلی" در گفت‌وگویی خبری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز توسط 5 نفرجهت پیدا کردن گنج در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی لنگرود، بلافاصله مأموران این پاسگاه جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه ضمن بررسی بعمل آمده و مشاهده حفاری صورت گرفته و حضور بیل مکانیکی، 5 تن از افراد حاضر دستگیر، به یگان منتقل و خودرو تیبا متعلق به آن ها توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی، 2 قبضه سلاح سرد، 5 کتاب و تعدادی ابزارآلات رمالی کشف و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

وی ضمن قدردانی از شهروندان، میراث فرهنگی و تاریخی را شناسنامه و هویت کشور دانست و خاطرنشان کرد: پلیس همواره با عزمی راسخ با هرنوع تخلف برخورد کرده و فرصت سوء‌استفاده‌ به سودجویان را نخواهد داد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 104882

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104882/دستگیری-5-حفار-غیرمجاز-کشف-ابزار-رمالی-توسط-پلیس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir