کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخواست آیت‌الله سبحانی برای شکستن اعتصاب غذای روحانی آذربایجانی

قم نیوز , 1 تير 1401 ساعت 10:39

آیت‌الله جعفر سبحانی در پیامی به روحانی زندانی در کشور آذربایجانی گفت: جناب آقای حاج طالع باقرزاده از وضع جنابعالی و سایر همراهان آگاه شدم، لازم است اعتصاب را بشکنید.


به گزارش قم نیوز در پیام این مرجع تقلید به حجت‌الاسلام طالع باقر زاده و همراهان وی در کشور آذربایجان که در اعتراض به اهانت بازجویان سازمان مبارزه با جرایم سازمان یافته وزارت کشور جمهوری آذربایجان به ساحت خداوند و اهل بیت دست به اعتصاب غذا زده‌اند آمده است: جناب آقای حاج طالع باقرزاده از وضع جنابعالی و سایر همراهان آگاه شدم، لازم است اعتصاب را بشکنید و ان شاالله فرج از راه دیگر می رسد.



چندی پیش بود که رسانه‌ها از اعتصاب غذای نامحدود حجت الاسلام طالع باقرزاده، رئیس «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان به علت توهین مأموران اداره مبارزه با جرایم سازمان یافته دولت باکو به اسم جلاله خدا و ائمه اطهار خبر دادند.

اعتراض حجت‌الاسلام طالع باقرزاده و شمار دیگری از فعالان اسلامی در جمهوری آذربایجان به اسلام‌ستیزی و شیعه‌ستیزی و به‌تازگی خداستیزی نظام‌مند در جمهوری آذربایجان است و اکنون نیز در اعتراض به این وضعیت، اعتصاب غذا کرده‌اند تا دولت جمهوری آذربایجان عاملان این اهانت‌ها را مجازات کند.




انتهای پیام / 106


کد مطلب: 104889

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104889/درخواست-آیت-الله-سبحانی-شکستن-اعتصاب-غذای-روحانی-آذربایجانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir