کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراخوان دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه در قم

قم نیوز , 2 تير 1401 ساعت 10:13

مدیرکل تامین اجتماعی قم از برگزاری دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه با موضوع «بیمه فراگیر خانواده ایرانی» خبر داد.


به گزارش قم نیوز محمد عاشوری گفت: دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه با شعار «تأمین‌اجتماعی برای همه اعضای خانواده» با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با نقش و اهمیت خدمات این سازمان فراگیر اجتماعی و نیز به منظور تقویت تعامل سازنده با رسانه‌ها به عنوان رابط میان نهاد‌های خدمتگزار و مردم و قدردانی از جایگاه خطیر اهالی و اصحاب رسانه استان قم برگزار می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم می گوید: این جشنواره تلاش می‌کند با بهره‌گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و تامین اجتماعی، آثار رسانه‌ای انتشار یافته در حوزه تامین اجتماعی را بررسی کند.

او گفت: دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه قم با موضوع «بیمه فراگیر خانواده ایرانی» در رشته‌های مرتبط با مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، رسانه‌های مجازی، رادیو و تلویزیون آثار می‌پذیرد.

به گفته عاشوری، در مرحله نخست اجرای طرح " بیمه فراگیر خانواده ایرانی " دانشجویان، زنان خانه دار و دختران می‌توانند با انتخاب نوع بیمه و پرداخت مبالغی خود را بیمه تامین اجتماعی کرده و متناسب با میزان پرداخت از تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت سازمان تامین اجتماعی برخوردار شوند.

او گفت: قرارگاه رسانه‌ای این طرح در اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی قم فعالیت خود را در زمینه معرفی و تولید و انتشار محتوا در این زمینه آغاز کرده و اهالی رسانه می‌توانند برای آگاهی بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل به نشانی www.qom.tamin.ir مراجعه کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت:این جشنواره در بخش مطبوعات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها در رشته‌های خبر، تیتر، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه و گفت‌وگو، گزارش (خبری و تحلیلی)، عکس خبری، گزارش تصویری، طرح و کاریکاتور، طنز مکتوب، نقد و نظر و در بخش رادیو و تلویزیون (مرکز استان) در رشته‌های گزارش (خبری، ویژه خبری و ...)، مستند (خبری و غیرخبری)، مصاحبه و گفتگو (زنده و ضبطی) و در بخش رسانه‌های مجازی در حوزه موشن گرافی، پادکست و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

 بر اساس فراخوان اعلام‌شده از سوی دبیرخانه دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه در قم، آثاری که در محدوده زمانی هشتم خرداد سال ۱۴۰۱ تا روز پنج شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ در رسانه‌های استانی و یا ویژه نامه استانی نشریات سراسری منتشر شده باشند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از تمامی نویسندگان، خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان، کاریکاتوریست‌ها و طنزنویسان در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین گزارشگران و خبرنگاران، سردبیران، تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان صدا و سیمای استان قم دعوت کرد آثار خود را در رشته‌های فوق حداکثر تا ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او  در خصوص محور‌های موضوعی این جشنواره گفت: محور‌های موضوعی دومین جشنواره صرفا «بیمه دانشجویی» و همچنین «بیمه زنان خانه دار و دختران» در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی است.

عاشوری درباره شرایط شرکت در این جشنواره گفت: هر یک از متقاضیان می‌تواند در ۲ رشته شرکت کند و آثار مکتوب فاقد نام نویسنده یا دارای نام مستعار، باید به تأیید (مهر و امضاء) مدیرمسئول رسانه (نشریه، خبرگزاری، پایگاه خبری و...) رسیده باشد.

او گفت: در مورد برنامه‌های رادیو و تلویزیونی، ارسال لوح فشرده برنامه پخش‌شده (در تلویزیون با لوگوی شبکه) با ذکر مشخصات کامل اثر و خالق یا خالقان آن و تاریخ دقیق پخش و نام شبکه ضروری است.

عاشوری گفت: عکاسان، طراحان و کاریکاتوریست‌های علاقه‌مند به شرکت در جشنواره، باید علاوه بر ارسال نسخه چاپی یا انتشار یافته اثر، لوح فشرده آثار را نیز با فرمت JPEG به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

عاشوری گفت: اطلاع رسانی حداکثری از طرح «بیمه فراگیر خانواده ایرانی» بخش ویژه دومین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه در استان قم می‌باشد و رسانه‌هایی نیز که در این حوزه فعالیت بیشتری داشته باشند معرفی و تقدیر خواهند شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: آیین پایانی دومین دوره جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه قم همراه با معرفی برگزیدگان، همزمان با هفته تامین اجتماعی در تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.


انتهای پیام / 106


کد مطلب: 104912

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104912/فراخوان-دومین-جشنواره-استانی-تامین-اجتماعی-رسانه-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir