کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پیام های جداگانه ای صورت گرفت؛

تقدیر آیت الله اعرافی از حجت الاسلام طائب و تبریک به سردار کاظمی

خبرگزاری مهر , 4 تير 1401 ساعت 19:33

مدیر حوزه های علمیه کشور در پیام هایی از خدمات حجت الاسلام طائب رئیس اسبق سازمان اطلاعات سپاه تقدیر و انتخاب سردار کاظمی به ریاست این سازمان را به وی تبریک گفت.


به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پیام‌های جداگانه از خدمات حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و انتصاب سردار محمد کاظمی به ریاست جدید این سازمان را به وی تبریک گفت.

در پیام مدیر حوزه‌های علمیه کشور خطاب به حجت الاسلام حسین طائب آمده است:

اکنون که یک دوره از مسئولیت جناب عالی در ریاست سازمان اطلاعات سپاه به پایان رسیده است، وظیفه می دانم مراتب تقدیر و سپاس خود را به شما و نیز همکاران محترم، به خاطر تلاش‌های پیوسته و اقدامات ارزنده‌ای شما، تقدیم نمایم.

در متن پیام تبریک آیت الله اعرافی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز آمد: است

انتصاب جناب عالی به عنوان رئیس سازمان اطلاعات سپاه را تبریک و تهنیت گفته، توفیقات روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم.

امیدوارم در سایه سار عنایات خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در انجام این وظیفه سنگین و ارزنده و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 104946

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104946/تقدیر-آیت-الله-اعرافی-حجت-الاسلام-طائب-تبریک-سردار-کاظمی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir