کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دختران هندبالیست قم در اردوی مسابقات جهانی

خبرگزاری فارس , 5 تير 1401 ساعت 17:16

دختران ملی‌پوش هندبال استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی 2022 به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شدند.


به گزارش قم نیوز دختران هندبالیست استان قم که از استعدادها و نخبه‌های این رشته به شمار می‌روند و سابقه حضور در اردوی تیم ملی را پیش از این داشته‌اند بار دیگر از سوی کادر فنی تیم ملی به تمرینات دعوت شدند تا خود را در کنار دیگر نفرات ملی‌پوش برای یک رویداد بزرگ برون‌مرزی آماده کنند.

این در حالی است که تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی مقدونیه شمالی آماده می‌کند و بر همین اساس خانم‌ها نسترن گودرزی، زهرا فتوتی و زهرا افشاری سه هندبالیست نوجوان قمی به اردوی تدارکاتی این تیم دعوت شدند.

بازیکنان فراخوانده شده به این مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران تمرینات خود را در تهران انجام می‌دهند، در حالی که رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان از هشتم تا نوزدهم مرداد سال جاری با حضور ۳۲ تیم برتر جهان در مقدونیه به انجام می‌رسد.

برنامه‌ریزی برای حضور موفق تیم ملی دختران نوجوان هندبال ایران در حالی صورت گرفته که فروردین ماه سال جاری نسترن گودرزی و زهرا فتوتی در ترکیب تیم ملی نوجوانان کشورمان به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای 2022 آسیا و سهمیه پیکارهای جهانی این رشته رسیدند.

دختران هندبالیست قم در نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا که در شهر آلماتی قزاقستان به انجام رسید و پنج تیم برای کسب دو سهمیه مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان رقابت کردند، همراه با تیم ایران بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی دست یافتند و افتخاری بزرگ برای ورزش قم رقم زدند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 104962

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104962/دختران-هندبالیست-قم-اردوی-مسابقات-جهانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir