کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دعوت از فرنگی‌کاران قم برای حضور در اردوی رقابت‌های جهانی صربستان

خبرگزاری مهر , 6 تير 1401 ساعت 18:26

رئیس هیات کشتی استان قم گفت: ۲ نفر از فرنگی کاران استان قم برای حضور در مسابقات جهانی صربستان به اردوی ملی دعوت شدند.


به گزارش قم نیوز هادی علیایی شامگاه یکشنبه اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ۱۹ تا ۲۷ شهریور ماه امسال در شهر بلگراد پایتخت کشور صربستان برگزار می‌شود و ۲ فرنگی کار قمی در این اردو شرکت می‌کنند.

رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: مرحله جدید اردوی تیم ملی، هشتمین مرحله از اردوهای آمادگی است که روزهای ۶ لغایت ۱۶ تیرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی در خانه کشتی کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود گفت: علیرضا نجاتی فرنگی کار با سابقه قمی در این اردو در وزنی جدید و در ۶۳ کیلوگرم تمرین خواهد کرد. وی ادامه داد: محمدجواد رضایی دیگر کشتی گیر قمی است که در وزن ۶۷ کیلوگرم در اردوی تیم‌ملی حاضر می‌شود.

علیایی اظهار داشت: محمدجواد رضایی فرنگی کار ۶۷ کیلوگرمی قم هفته گذشته در رقابت‌های بین المللی کشتی جام پلیکونه ایتالیا صاحب مدال برنز شد.

رئیس هیأت کشتی استان قم عنوان کرد: رضایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مورتن تورسن از نروژ با نتیجه ۲ بر ۱ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی ادامه داد: رضایی در این مرحله به مصاف حسرت جعفراف از آذربایجان رفت و با شکست مقابل این حریف راهی دیدار رده بندی شد تا برای کسب مدال برنز با حریفی از کشور سوئد دیدار کند.

علیایی افزود: فرنگی کار قمی در دیدار رده بندی به مصاف نیکلاس اوهلن از سوئد رفت و با نتیجه ۷ بر ۲ پیروز میدان بود تا صاحب گردن آویز برنز شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 104985

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104985/دعوت-فرنگی-کاران-قم-حضور-اردوی-رقابت-های-جهانی-صربستان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir