کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گرامیداشت شهدای هفتم تیر در قم برگزار شد

قم نیوز , 7 تير 1401 ساعت 13:24

آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر روز سه‌شنبه با حضور جمعی از خانواده شهدا و مسوولان استانی در گلزار شهدای شیخان قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز مراسم چهل و یکمین سالگرد حادثه بمب گذاری در دفتر مرکز حزب جمهوری اسلامی که به شهادت ۷۲ تن از اعضای این حزب منجر شد با حضور شماری از خانواده شهدا برگزار و مزار شهدای مدفون در گلزار شیخان قم غباروبی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم درمراسم گفت: افزون بر ۱۷ هزار از مردم ایران بدست منافقین تروریست به شهادت رسیدند که یکی از حوادث انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲تن از اعضای این حزب است.

حجت‌الاسلام حسن هنرمند ادامه داد: امروز بهترین مصداق فرهنگ ایثار و شهادت تکریم خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران بهمراه خدمت گذاری خالصانه به این افراد است.

وی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان اجرای دقیق قوانینی است که از سال‌های قبل در خصوص خانواده شهدا تصویب شده‌است، اگر این قوانین و مصوبات اجرایی شود مشکلات این افراد برطرف خواهد شد.

مزار حجج الاسلام سیدنورالله طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان و زواره، غلامحسین حقانی نماینده مردم بندرعباس،محمدحسین صادقی نماینده مردم ازنا و درود، عبدالوهاب قاسمی و عمادالدین کریم بیژنی نژاد نماینده گان مردم ساری، علی هاشمی سنجانی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی به همراه حسن محمدعینی مدیر تدارکات مجلس شورای اسلامی از شهدای هفتم تیر مدفون در گلزار شیخان قم قرار دارد.

حادثه بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیر ۱۳۶۰ منجر به شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از اعضای این حزب شد.


انتهای پیام / 106
 
 
 


کد مطلب: 104999

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104999/گرامیداشت-شهدای-هفتم-تیر-قم-برگزار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir