کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخشش دانشجویان علوم پزشکی قم در المپیاد ملی

قم نیوز , 7 تير 1401 ساعت 14:38

نتایج مرحله اول چهاردهمین المپیاد علمی علوم پزشکی کشور اعلام شد و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در این المپیاد صاحب عنوان‌های برتر شدند.


به گزارش قم نیوز حرمتی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این المپیاد علمی، یکی از المپیادهای مهم در عرصه علوم پزشکی است که دانشجویان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با اقتدار توانستند در تمامی حیطه های المپیاد حائز رتبه شده و خوش بدرخشتند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حیطه آموزش پزشکی، سید محمدمهدی احمدزاده و سید مهدی مهاجران در حیطه استدلال بالینی، سارا افشاری و نرگس کلهر و در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم نیز الهام علیرضائی و محمدرضا عزیزخانی حائز رتبه برتر شدند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: همچنین در حیطه تفکر علمی در علوم پایه محمدصدرا ثقفی و مهدیار محمودی، در حیطه مطالعات میان رشته ای سلامت، زهرا حقی، پرهام نکوطلبان، محمد جعفر معزی و محمدمهدی وهابی و در حیطه مدیریت نظام سلامت کیمیا جزی و سید هاشم علوی رتبه های برتر را کسب کردند.
 
حرمتی بیان داشت: جا دارد که کسب این موفقیت بزرگ را به دانشجویان عزیز، مدرسین گرامی المپیاد و کارشناسان خدوم و پرتلاش مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه (EDC) تبریک گفته و آرزوی موفقیت های بیشتر برای دانشجویان در مراحل آتی چهاردهمین المپیاد علمی علوم پزشکی کشور داشته باشم.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 105003

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/105003/درخشش-دانشجویان-علوم-پزشکی-قم-المپیاد-ملی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir