کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تلاش نیروهای شهرداری قم برای رفع آبگرفتگی معابر

خبرگزاری فارس , 7 مرداد 1401 ساعت 10:41

ستادهای مدیریت بحران مناطق هشتگانه شهرداری قم با توجه به بارش سنگین باران در شهر، به‌صورت کامل در حالت آماده‌باش قرار گرفته و نسبت به بررسی و رفع مشکلات ناشی از بارش باران از جمله آبگرفتگی درحال تلاش هستند.


به گزارش قم نیوز با توجه به اعلام هشدار سطح  نارنجی توسط اداره کل هواشناسی استان و وقوع بارش‌های رگباری، طوفان و وزش شدید باد توام با گرد خاک و احتمال خسارات احتمالی در سطح شهر قم، ستادهای مدیریت بحران مناطق هشتگانه شهرداری به‌صورت کامل در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع احتمالی حوادث در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع مشکلات مربوطه اقدام کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری قم، سامانه ۱۳۷ شهرداری به‌صورت تمام وقت و با افزایش ظرفیت پاسخگویی آماده ثبت و پیگیری درخواست‌های شهروندان جهت رفع مشکلات احتمالی است.

 شهروندان می‌توانند هرگونه آبگرفتگی را به سامانه ۱۳۷ شهرداری قم اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و رفع آن اقدام شود.

گروه‌های عملیاتی شهرداری قم در مجموعه معاونت خدمات‌شهری، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مجموعه مدیریت بحران و مناطق هشتگانه با استقرار در نقاط مختلف سطح شهر، درحال تلاش برای رفع آبگرفتگی معابر شهر و کنترل روان‌آب‌ها هستند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 105511

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/105511/تلاش-نیروهای-شهرداری-قم-رفع-آبگرفتگی-معابر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir