کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فروش دام زنده بالاتر از قیمت مصوب ممنوع است

خبرگزاری فارس , 11 مرداد 1401 ساعت 17:52

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: قیمت هر کیلو دام زنده در سطح استان قم مشخص و مصوب می‌شود که خرید و فروش بیش‌تر از این مبلغ تخلف به حساب می‌آید.


به گزارش قم نیوز محسن امیدیان پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طرحی مبنی بر راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی دارد، اظهار داشت: این سامانه به دنبال شفاف‌سازی نرخ حمل و نقل است.

وی جلوگیری از ضایع شدن حقوق رانندگان را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: نظم در ساختار حمل و نقل، صدور مجوز اعلام بار بر اساس نوبت و دریافت نوبت جهت حمل بار و حذف رانت از دیگر اهداف اجرای طرح سامانه اعلام بار مجازی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر لزوم حفظ جلب رضایت مشتریان در این طرح، مطرح کرد: این سامانه نیازمند یک پشتیبانی قوی است.

وی در خصوص مصوبه دیگری در راستای قیمت گوشت و دام، عنوان کرد: قیمت هر کیلو دام زنده در سطح استان قم مشخص و مصوب می‌شود که خرید و فروش بیش‌تر از این مبلغ تخلف به حساب می‌آید.

امیدیان در مصوبه دیگری از 6 واحد تولیدی که موجودی آرد خودشان را کتمان کرده بودند یاد کرد و گفت: بر اساس قانون تمام واحدهای صنفی و تجاری باید موجودی خود را اعلام کنند در غیر این صورت متخلف خواهند بود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 105605

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/105605/فروش-دام-زنده-بالاتر-قیمت-مصوب-ممنوع

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir