کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه استان قم: آبرسانی به 12 روستای استان به همت بسیج سازندگی انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 13 مرداد 1401 ساعت 21:12

فرمانده سپاه استان قم گفت: آبرسانی به روستاها به همت بسیج سازندگی یک پروژه سراسری و ملی است و در استان قم ۱۲ روستا در دستور کار قرار گرفته است.


به گزارش قم نیوز سردار محمدرضا موحد ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی به روستاهای قم، اظهار داشت: آبرسانی به روستاها به همت بسیج سازندگی یک پروژه سراسری و ملی است و در استان قم 12 روستا در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای پروژه‌های آبرسانی باید چهار دیزل ژنراتور پرتابل خریداری شود، تصریح کرد: در این راستا با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، شرکت آبفا و شرکت مهندسی آب کشور قرارداد نوشته شده و بسیج سازندگی استان به عنوان معین استان کار را دنبال می‌کند.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: این پروژه‌ها با فهرست بهای 1400 منعقد شده است و هیچ پیمانکاری با مبلغ قرارداد فوق و سختی کار موجود، حاضر به انعقاد این قرارداد نمی‌شد؛ با حضور گروه‌های تخصصی جهادی و ماشین‌آلات سپاه، کاهش هزینه‌ها از یک سو و سرعت پیشرفت از سوی دیگر در این پروژه‌ها اتفاق افتاده است.

موحد عنوان کرد: ایجاد خطوط لوله بین کرمجگون و بیدهند، اصلاح 6 کیلومتر از شبکه آب روستای خاوه و ایجاد خطوط لوله اصلی روستای تیره از چاه تا مخزن در دستور کار سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم است.

وی تصریح کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای قم در راستای توافقی که بین وزارت نیرو و سپاه در راستای آبرسانی به روستا انجام شده است این طرح در دستور بسیج سازندگی سپاه استان قم قرار گرفته و عملیات با سرعت قابل توجهی در حال انجام است.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به آبرسانی به 12 روستای قم ادامه داد: در سلفچگان روستای سنجگان و در کهک 11 روستا تعریف شده و کار در کهک شروع شده است و حضور گروه‌های جهادی و ماشین آلات سپاه، کاهش هزینه‌ها را به دنبال داشته است.

سردار موحد خاطرنشان کرد:  پروژه‌ها به خاطر سختی و دشواری کار از یک طرف و مبلغ پایین اجرا از طرف دیگر به بسیج سازندگی سپرده شده و رویکرد سپاه و بسیج در انجام این پروژه‌ها خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 105640

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/105640/فرمانده-سپاه-استان-قم-آبرسانی-12-روستای-همت-بسیج-سازندگی-انجام-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir