کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیشترین تماس‌های روزانه مردم با سامانه سامد درباره نامه های سفر رییس جمهور به قم

قم نیوز , 14 مرداد 1401 ساعت 13:26

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قم بابیان اینکه حجم قابل‌ توجهی از تماس‌های روزانه با سامانه ۱۱۱ سامد مربوط به پیگیری نامه‌های سفر رییس جمهور به قم است، گفت: ارسال پیام صوتی به لیست انتظار سامانه ارتباطات الکترونیکی مردم و دولت «سامد» فراهم خواهد شد.


به گزارش قم نیوز ابوالفضل بهرامیان در گفت وگویی، در خصوص حل مشکل ترافیک در سامانه ۱۱۱ سامد با اشاره به اینکه در این سامانه حداکثر ۲۰ نفر پشت خط می‌مانند، اظهار کرد: برای حل این مشکل درصدد هستیم در پاسخ به نامه‌ها و به‌ویژه ۲۵هزارنفری که در خصوص کمک بلاعوض در اولویت قرار نگرفتند، پیام صوتی ارسال کنیم.

وی بابیان اینکه با ارسال این پیام‌های صوتی مخاطبین نیازی به تماس با سامانه ۱۱۱ ندارند، عنوان کرد: همچنین در راستای حل این مشکل طی هفته جاری تعداد کارشناسان خود را نیز افزایش دادیم.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قم ادامه داد: پیگیری‌ها نیز از طریق نهاد ریاست جمهوری مبنی بر این‌که فرد با کد ملی یا کد رهگیری از طریق سایت ۱۱۱ پاسخ را مشاهده کند، ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش حجم تماس‌ها به دلیل پیگیری نامه‌های سفرها هست، بیان کرد: زمانی که بیش از ۲۰ نفر تماس می‌گیرند می‌گوید که منتظر بمانید این انتظار به دلیل این است که پنج کاربر پاسخگوی ۲۰ نفر  هستند.

بهرامیان با اشاره به اینکه تماس با ۱۱۱ رایگان است، خاطرنشان کرد: اما مشکلاتی در این سامانه وجود دارد که با ارسال پیام‌های صوتی تا هفته‌های آتی، بخشی از این مشکلات برطرف خواهد شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی، دی ماه  سال گذشته به استان قم سفر کرد.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 105647

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/105647/بیشترین-تماس-های-روزانه-مردم-سامانه-سامد-درباره-نامه-های-سفر-رییس-جمهور-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir