کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم عنوان کرد؛

امضای طومار قمی ها در حمایت از طرح عفاف و حجاب به رئیس جمهور

خبرگزاری مهر , 16 مرداد 1401 ساعت 22:56

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: مردم ولایت مدار و متدین شهر مقدس قم با امضای طوماری خطاب به ریاست جمهوری،حمایت خود را از طرح عفاف و حجاب اعلام کردند.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام علی اصغر گرجی در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی ضمن ارائه گزارشی از روند تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات استان قم گفت: یکی از اقداماتی که ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم انجام می‌دهد حضور در مساجد و گفت‌وگو با مردم و دعوت از مردم و تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات استان قم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم افزود: با ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد دیدار صورت گرفته و مقرر شد آنها به حوزه امر به معروف ورود کنند و ستاد نیز با تمام توان آمادگی دارد زمینه‌های لازم را فراهم کند و حمایت انتظامی و آموزشی انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: بهترین کمک مردم به مقوله امر به معروف و نهی از منکر مطالبه از مسئولان ارشد نظام است به همین خاطر مردم استان قم اعلام می‌دارند که طرفدار طرح حجاب و عفاف هستند و از مسئولان ترویج عفاف و حجاب را مطالبه‌گری می‌کنند.

گرجی یادآور شد: مردم ولایت مدار و متدین شهر مقدس قم با امضای طوماری خطاب به ریاست جمهوری، ضمن اعلام حمایت خود از طرح عفاف و حجاب، حراست ویژه از عفاف و حجاب جامعه را مطالبه کردند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 105685

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/105685/امضای-طومار-قمی-حمایت-طرح-عفاف-حجاب-رئیس-جمهور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir