کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه های هفته دفاع مقدس در قم تشریح شد

خبرگزاری فارس , 29 شهريور 1401 ساعت 22:45

فرمانده سپاه استان قم با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا 30 شهریور با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانسی در سطح ملی برگزار می‌شود که در استان قم باغ موزه دفاع مقدس برای این مراسم آماده‌سازی شده است.


به گزارش قم نیوز سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ما در راستای حرکت سرخ حضرت اباعبدالله(ع) بود و رهبران ما با پیروی از ایشان انقلاب را شکل و این دفاع جانانه را انجام دادند.

وی افزود: در دفاع مقدس هدف تمام دنیا براندازی این نظام الهی بود اما با نگاه عبادی حضرت امام توانستیم با ایمان و اراده مقابل این هجمه بیاستیم و این پیروزی نتیجه اخلاص رزمندگان بود. 

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: هفته دفاع مقدس امسال در طول هفت روز با شعار اصلی«ما مقاوم هستیم»  دنبال خواهد شد.

وی گفت: در سپاه امام علی بن ابی طالب بیش از 150 برنامه توسط ارکان مختلف سپاه اجرا خواهد شد که در روز چهارشنبه 30 شهریور با سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در تالار باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار خواهد شد که این مراسم در سطح ملی به منظور تجلیل از یک میلیون پیشکسوت افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم رژه نیروهای مسلح با سخنرانی آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در روز پنجشنبه 31 شهریور با محوریت ارتش و مشارکت سپاه برگزار خواهد شد. 

موحد عنوان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس با توجه به برگزاری کنگره شهدای استان قم امسال در قالب دیگری و با برنامه نمایشی «فصل شیدایی» با موضوع سیر خلقت تا دستاوردهای اسلام و انقلاب دنبال می‌شود که این برنامه 12 مهر در اردوگاه غدیر واقع در انتهای شهرک قدس آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری یادواره های شهدا و مراسم میهمانی لاله ها، عطر افشانی گلزار‌های مزار شهدا، شرکت نیروهای مسلح در نماز جمعه، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در مدارس و مساجد، تجلیل از سربازان نمونه، رزمایش جهادی بسیج سازندگی، حضور نیروهای مسلح در مراسم خطبه خوانی حرم مطهر از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 106340

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106340/برنامه-های-هفته-دفاع-مقدس-قم-تشریح

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir