کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم قم در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر در کشور راهپیمایی می‌کنند

قم نیوز , 31 شهريور 1401 ساعت 10:41

راهپیمایی مردم انقلابی قم در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی بعد از نماز جمعه این هفته برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه ای خطاب به مردم شریف قم آورده‌است:«بار دیگر دست پلید استکبار و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردیده و در پی فتنه انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند.غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین (ع) ملت حماسه ۹ دی و همان ملتی است که در تشییع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد.

در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی مردم قم در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه از میدان جانبازان به سمت میدان روح اله بیت امام راحل (ره) راهپیمائی خواهند کرد.

از عموم مردم بصیر و انقلابی قم دعوت بعمل می آید با شرکت در این راهپیمایی و حضور پر شور، مقتدرانه و دشمن شکن خود بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بکشانند.»


انتهای پیام / 106


کد مطلب: 106357

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106357/مردم-قم-محکومیت-حرکات-هنجارشکنانه-اخیر-کشور-راهپیمایی-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir