کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم حرم قم به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع)

خبرگزاری فارس , 31 شهريور 1401 ساعت 23:37

مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن (ع) با مداحی عباس حیدرزاده، سجاد محمدی، سید علی حسینی‌تبار، جواد احمدی و مجید دلشادفر در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز برنامه مراسم عزاداری آستان حضرت فاطمه معصومه(س) در سالروز رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

بدین مناسبت مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی عباس حیدرزاده و سجاد محمدی شنبه دوم مهرماه بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

یکشنبه نیز قبل از اذان ظهر مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌زاده و مداحی سیدعلی حسینی تبار برگزار و بلافاصله بعد از نماز عصر زیارتنامه پیامبر اکرم (ص) توسط جواد احمدی قرائت خواهد شد.

همچنین عصر یکشنبه مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون و مداحی مجید دلشادفر و بعد از نماز عشا مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

گفتنی است این مراسم به صورت زنده از دو وبگاه هیأت آنلاین و تکیه و همچنین صفحات اختصاصی آستان مقدس بانوی کرامت در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 106368

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106368/مراسم-حرم-قم-مناسبت-رحلت-پیامبر-ص-شهادت-امام-حسن-ع

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir