کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم، مدافع اصل نظام بوده و خواهان تخریب بیت المال و ایجاد ناامنی نیستند / مسئولان به مطالبات مردم توجه کنند

قم نیوز , 4 مهر 1401 ساعت 11:17

آیت الله نوری همدانی در بیانیه ای ضمن محکومیت اهانت به مقدسات گفت:بر مسئولان لازم است به خواسته های مردم گوش دهند و مشکلات آن ها را حل نمایند.


به گزارش قم نیوز متن بیانیه آیت الله حسین‌ نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در محکومیت اهانت به مقدسات و اغتشاشات اخیر به این شرح است:

 
بار دیگر عده ای افراد معدود با سوء استفاده از احساسات پاک عده ای از مردم ایران اسلامی به ساحت مقدس قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام واماکن مقدس اهانت نمودند و این امر موجب تأثر و تأسف گردید.
 
دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند لذا وضع اینگونه افراد از صف مردم جداست و هیچگاه مردم خواهان تخریب بیت المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
 
بر مسئولان لازم است که به خواسته های مردم گوش دهند و مشکلات آنها را حل نمایند و نسبت به حقوق آنان حساس باشند و باید توجه داشته باشند که حضرت امیر علیه السلام فرمودند: ستون دین همین مردم هستند و این مردم بودند که در راه انقلاب از جان و مال خود گذشتند و همچنان پای آرمان امام و انقلاب ایستاده اند و هرگونه اهانت به مقدسات و تعرض به حقوق مردم عزیز و بیت المال محکوم است.

انتهای پیام / 106 


کد مطلب: 106398

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106398/مردم-مدافع-اصل-نظام-بوده-خواهان-تخریب-بیت-المال-ایجاد-ناامنی-نیستند-مسئولان-مطالبات-توجه-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir