کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تبیین ویژه‌برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان قم در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری ايرنا , 4 مهر 1401 ساعت 12:08

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: این اداره کل به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۰ عنوان برنامه برای جوانان و ورزشکاران دارد.


به گزارش قم نیوز ابراهیم سانی خانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: به همت روابط عمومی این اداره کل و با همکاری هیات های ورزشی و سمن های جوانان تبلیغات محیطی ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ورزشگاه ها ،‌اماکن ورزشی و خانه های جوانان قم برگزار می شود.

 
وی بیان کرد: مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا به همت واحد امور ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان استان قم با مشارکت هیات های ورزشی، پنجشنبه گذشته برگزار شد.
 
وی گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اداره کل ورزش و جوانان قم است که با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران در حال انجام است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: برگزاری نمایشگاه با عنوان «ورزش و دفاع مقدس» و همکاری در تجهیز و نگهداری یادمان های شهدای دفاع مقدس از دیگر برنامه های انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان قم است.
 
وی ادامه داد: تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ورزشکار در آیین ها و رویدادهای ورزشی هفته دفاع مقدس، جانمایی و نصب المان و یادمان هایی با موضوع شهدای ورزشکار در ورزشگاه ها و اماکن ورزشی استان، برگزاری مسابقات ادبی ویژه ورزشکاران و جوانان با موضوع شهادت و دفاع مقدس و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح استان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم است.
 
هفته دفاع مقدس از سی و یکم شهریورماه آغاز شده است.

انتهای پیام / 106 


کد مطلب: 106400

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106400/تبیین-ویژه-برنامه-های-اداره-کل-ورزش-جوانان-قم-هفته-دفاع-مقدس

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir