کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیداری ملت شرط ماندگاری پیام عاشوراست

خبرگزاری فارس , 4 مهر 1401 ساعت 22:59

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت حرکت اربعین و حضور پرشور مردم در حمایت از نظام اسلامی را در راستای لبیک به ندای هل من ناصر اباعبدالله (ع) دانست و گفت: این پیام امام حسین(ع) تا ظهور ادامه دارد و شرط ماندگاری این پیام بیداری ما است و باید جهادی و بدون هیچ تعللی کار کنیم.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تسلیت ایام عزای اهل‌بیت(ع)، اظهار کرد: این عزاداری ها لبیک به ندای هل من ناصر اباعبدالله (ع) است که یک پیام ماندگار برای تاریخ بود و در همه زمان ها باید به این ندا لبیک گفت.

وی حرکت اربعین و حضور پرشور مردم در حمایت از نظام اسلامی را در راستای لبیک به ندای هل من ناصر اباعبدالله(ع) دانست و افزود: این پیام امام حسین(ع) تا ظهور ادامه دارد و شرط ماندگاری این پیام بیداری ما است و باید جهادی و بدون هیچ تعللی کار کنیم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر با همکاری همه نهادها انجام شود، گفت: این دو واجب الهی چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری ساز و کار دارد.

وی با بیان اینکه باید روش‌های درست امر به معروف و نهی از منکر آموزش داده شود، افزود: در امر به معروف و نهی از منکر خدا می خواهد معروف رایج شود و منکر جمع شود.

سعیدی با تأکید بر اینکه مخاطب شناسی در امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است، گفت: بحث آموزش همگانی در امر به معروف و نهی از منکر باید در دستور کار همه دستگاه ها قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 106415

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106415/بیداری-ملت-شرط-ماندگاری-پیام-عاشوراست

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir