کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همکاری سازمان عقیدتی  سیاسی ارتش و دفتر تبلیغات اسلامی افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس , 7 مهر 1401 ساعت 15:54

تفاهم نامه همکاری میان سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور رؤسای دو مجموعه به امضا رسید.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی «نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران» و حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه را امضا کردند.

این تفاهم نامه در زمینه های علمی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی در فضای حقیقی و مجازی و رسانه ای به امضا رسید که از جمله محورهای آن می توان به شناسایی و جذب طلاب مستعد و متخصص جهت بهره گیری در زمینه رشد و گسترش فرهنگ و ارزش های اسلامی در ارتش و سازمان های وابسته، بهره گیری از شبکه توزیع محصولات فرهنگی دو دستگاه به منظور ارتقای سطح دسترسی مخاطبان به آثار و فرآورده های فرهنگی و دینی دو دستگاه، مشارکت در تولید برنامه های رادیو – تلویزیونی ارتش، طراحی و اجرای برنامه های مشترک پژوهش دینی و فرهنگی، تأمین و تولید و بهینه سازی محتوای علمی و آموزشی مبلغان فعال در سازمان، آموزش عقیدتی و سیاسی کارکنان ارتش، طراحی و اجرای دوره آموزشی ویژه مبلغان سازمان و کادر و خانواده آنان و سربازان، راه اندازی پویش های مختلف متناسب با رخدادهای فرهنگی و ترویج و آموزش معارف قرآن و اهل یبت(ع) و...  اشاره کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این نشست تصریح کرد: از شنیدن این تعاملی که از امروز پایه گذاری خواهد شد، دوستان انقلاب خوشحال و دشمنان انقلاب ناخرسند خواهد شد و ما موظفیم به تبعیت از تدابیر حضرت آقا این تعاملات را در اوج خود داشته باشیم.

وی با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی امروز متفاوت از گذشته است، گفت: نقش امروز این نهاد حوزوی اثر بخش تر و اساسی تری شده است و به این ظرفیت های دفتر به شدت نیازمندیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمدواعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در این نشست تصریح کرد: در دور جدید و سوم مسئولیتی بنده در دفتر تبلیغات اسلامی، راهبرد اصلی ما تعاملات راهبردی با عرصه های مختلف حاکمیت و امتداد مسئله محوری دفتر در چرخه حکمرانی است، بدین جهت به سمت دستگاه ها و نهادهای مختلف حاکمیتی گشوده هستیم تا بتوانیم وظیفه دینی و حوزوی خود را و ظرفیت موجود را در خدمت بخش های مهم نظام قرار دهیم و نقش و وظیفه تاریخی خود را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: بدون هیچ مبالغه ای، ارتش امروز مایه عزت و سربلندی ایران و نظام اسلامی است و یک نهادی است که جایگاه رفیع نزد مردم دارد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 106453

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106453/همکاری-سازمان-عقیدتی-سیاسی-ارتش-دفتر-تبلیغات-اسلامی-افزایش-می-یابد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir