کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ملی‌پوش کشتی آلیش: آشوب‌های اخیر نقشه از پیش طراحی شده دشمن بود

خبرگزاری فارس , 9 مهر 1401 ساعت 17:13

ملی‌پوش کشتی آلیش و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی با محکوم کردن آشوب‌های اخیر گفت: در وقایع اخیر با توجه به گفته سرکرده حزب کومله که از جزئیات حادثه مرگ مهسا امینی باخبر بودند، معتقدم همه این اتفاقات یک نقشه از پیش طراحی شده توسط دشمنان ایران اسلامی بود.


به گزارش قم نیوز روح‌الله نعمتیان امروز اظهار کرد: کشورمان ایران با شعار استقلال و آزادی در واقع تنها کشوری در جهان است که در برابر زورگویی و سلطه‌جویی غربی‌ها ایستادگی کرده و در ۴۳ سال اخیر منافع دشمنان را از کشور ما قطع کرده است؛ دشمن به‌دنبال این است که با بهانه‌های مختلف و ایجاد فتنه و آشوب به اتحاد و یک‌دلی مردم ایران لطمه بزند.

دارنده ۲ مدال برنز در مسابقات جهانی کشتی آلیش در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ و صاحب مدال برنز مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ در ادامه افزود: در وقایع اخیر نیز، با توجه به گفته سرکرده حزب کومله که از جزئیات حادثه مرگ مهسا امینی باخبر بودند، معتقدم همه این اتفاقات یک نقشه از پیش طراحی شده توسط دشمنان ایران اسلامی بود.

نعمتیان با محکوم کردن آشوب‌های اخیر، تصریح کرد: با توجه به فرمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ایران اسلامی حرم است و اگر آسیبی به این کشور وارد شود همانند این است که به اسلام آسیب زده شده؛ دشمن برای رسیدن به اهداف خود از ظرفیت‌های مختلف استفاده می‌کند و گروهک‌های تروریستی و هم پیمانان غربی‌شان به دنبال تجزیه ایران هستند و از این اتفاق سود خواهند برد.

آلیش‌کار ملی‌پوش کشورمان بیان کرد: آشوب‌هایی که این روز‌ها در کشور شاهد آن هستیم نتیجه فضای مجازی رها و بدون نظارت است که رهبر عزیزمان بارها بر این موضوع تاکید کرده اما متاسفانه برخی مسئولین به این نکته مهم اهمیت ندادند، در حال‌حاضر بهترین فرصت است که یک شبکه ملی اینترنتی در کشور راه‌اندازی شود.

وی در پایان با اشاره به نقش نخبگان و فعالان فرهنگی، هنری و ورزشی درخصوص هدایت جامعه گفت: در این اتفاقات اخیر برای همه روشن شد که برخی سلبریتی‌ها هیچ سواد رسانه‌ای ندارند و با این اوصاف مردم را به ایجاد ناامنی‌ تحریک می‌کنند؛ وظیفه فعالان فرهنگی، هنری و ورزشی و نخبگان این است که مردم را به موضوعات درست هدایت کنند و به دنبال دامن زدن به ایجاد آشوب نباشند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 106473

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106473/ملی-پوش-کشتی-آلیش-آشوب-های-اخیر-نقشه-پیش-طراحی-شده-دشمن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir