کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای حضور در مراسم تشییع شهید بسیجی مهدی زاهدلویی

قم نیوز , 12 مهر 1401 ساعت 11:59

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از مردم انقلابی استان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهرشهید امنیت،طلبه بسیجی مهدی زاهدلویی دعوت کرد.


به گزارش قم نیوز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد:: بار دیگر روح مطهر یکی از پیروان مکتب خمینی کبیر (قُدس سر ّه) و عاشقان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در سنگر حفظ آرمان‏‌های انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت و آزادگی به قافله عظیم شهدای گرانقدر اسلام پیوست تا ثابت کند رویش‌های عاشورایی این انقلاب تا ظهور صاحب اصلیش ادامه خواهد داشت.

بیانیه حاکی است: از عموم مردم قدرشناس و انقلابی قم دعوت می‌شود تا با حضور شورآفرین و شکوهمند خود در آیین‌های وداع و مراسم تشییع پیکر مطهر سرباز جان پر کف امام زمان ارواحنافداه طلبه بسیجی شهید عزیز مهدی زاهد لویی رضوان الله تعالی علیه، ضمن قدرشناسی از ایثار و فداکاری شهدای امنیت و دفاع از حریم جمهوری اسلامی، بر تداوم حرکت انقلابی خویش و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید نمایند.


طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی در اغتشاشات اخیر در قم با 42 ضربه چاقو به شدت مجروح شده بود و چند روز قبل در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستانی در تهران به شهادت رسید. عاش سعیداً و مات سعیداً

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 106502

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106502/دعوت-شورای-هماهنگی-تبلیغات-اسلامی-قم-حضور-مراسم-تشییع-شهید-بسیجی-مهدی-زاهدلویی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir