کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پناهیان: ‌کجای دنیا مردم را علیه‌ نیروهای نظم‌بخش جامعه ‌تشویق می‌کنند؟

خبرگزاری تسنیم , 13 مهر 1401 ساعت 11:04

استاد حوزه علمیه گفت: در کجای دنیا خدمات نیروی انتظامی و نیروهای نظم بخش جامعه را ندیده می‌گیرند و مردم را علیه آنها تشویق می‌کنند.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام علیرضا پناهیان امشب در مراسم وداع با شهید مدافع امنیت "شهید مهدی زاهدلویی" که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: در کشوری که در حال پیشرفت است ریشه دوقطبی‌سازی نابه‌جا باید از بین برود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه یک فرقه سیاسی سال‌هاست به دنبال دو قطبی کردن جامعه است، بیان کرد: دو‌قطبی‌سازی ترک و فارس از جمله برنامه‌های تفرقه‌افکن در جامعه است.

‌پناهیان عنوان کرد: در کجای دنیا خدمات نیروی انتظامی و نیروهای نظم بخش جامعه را ندیده می‌گیرند و مردم را علیه آنها تشویق می‌کنند، شهید زاهدلویی را چه کسی به شهادت رساند و جواب خون این شهید بی‌گناه را چه کسی باید بدهد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم ایستادگی در برابر اهداف شوم دشمن عنوان کرد: تروریست‌ها به وظایف سازمانی خود عمل کرده و بی‌رحمانه اقدام به شهادت فرزندان بی‌گناه جامعه می‌کنند، به پدر شهید مهدی زاهدلویی گفتم خوشا به حال شما که چنین فرزندی تربیت کردید که طلبه شد و به مقام شهادت نائل شد.

وی خاطرنشان کرد: زشت‌ترین اقدام در تفرقه ایجاد کردن دو قطبی‌سازی است، برخی از امامان ما تن به شهادت با سم دادند تا جامعه آرامش بگیرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 106512

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106512/پناهیان-کجای-دنیا-مردم-علیه-نیروهای-نظم-بخش-جامعه-تشویق-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir