کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه خانه مطبوعات قم به مناسبت شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت

قم نیوز , 14 مهر 1401 ساعت 10:53

خانه مطبوعات قم با صدور بیانیه‌ای، با اشاره به شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت آورده‌است: شهید زاهدلویی، بسیجی جوانی بود که ثابت کرد میدان خدمت فرهنگی و امنیتی برای بسیجیان تفاوتی ندارد.


به گزارش قم نیوز در این بیانیه آمده‌است: خبر شهادت شهید والا مقام، شهید مهدی زاهد لویی، جوان مومن و انقلابی شهرمان به دست اغتشاشگران، جامعه خبری و رسانه ای استان قم را متاثر نمود. بی شک سلاحی که سینه شهید زاهدلوئی را نشانه رفت، در دست کسانی بود که آتش خشمشان توسط منافقین و عوامل بیگانه شعله‌ور شده و هدفشان ضربه زدن به ریشه های اصیل این‌ نظام اسلامی است.

بیانیه حاکیست:‌ شهید زاهدلویی بسیجی جوانی بود که ثابت کرد میدان خدمت فرهنگی و امنیتی برای بسیجیان تفاوتی ندارد و هر زمان که مردم نیازی به حضورشان داشته باشند، جان برکف و ایثارگرانه در میدان عمل حضور دارند.

دربخش دیگری از این بیانیه آمده‌است:‌خانه مطبوعات قم به نمایندگی از اهالی رسانه استان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت طلبه بسیجی، شهید زاهدلویی محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف و قدرشناس استان قم و خانواده معزز این شهید، این اقدام کوردلانه را محکوم‌ می نماید.

شهید مهدی زاهدلویی از طلبه‌های بسیجی دهه هشتادی قم بود که در جریان اغتشاشات اخیر این استان از ناحیه قلب با سلاح سرد مجروح شد و پس از یک هفته تحمل جراحات در روز ۱۰ مهرماه جاری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، عصر سه‌شنبه هفته جاری با حضور اقشار مختلف مردم قم برگزار شد.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 106517

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106517/بیانیه-خانه-مطبوعات-قم-مناسبت-شهادت-طلبه-بسیجی-مدافع-امنیت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir