کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیریت شهری قم از آثار رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان حمایت می کند

خبرگزاری تسنیم , 27 آبان 1401 ساعت 9:42

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم گفت: برنامه‌هایی که شهرداری و یا مدیریت شهری در زمینه فرهنگ انقلابی جامعه انقلابی ایران و قم دارد باید با استفاده از آثار موفق در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج باشد.


به گزارش قم نیوز نرجس نیازمند عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم امروز در بازدید از محل برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان که در محل باغ‌موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک کار جدید است ازآنجایی‌که این رویداد در برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم نیز گنجانده شده است و با حضور و شور و علاقه جوانان همراه است مثبت ارزیابی می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای این نوع برنامه‌ها باید بیشتر شود روی‌آوردن به تولید محصولات هنری در زمانی که با حمله ترکیبی دشمن روبرو هستیم قابل‌تقدیر است؛ زیرا ظرفیت و استعدادی که جوانان ما در این زمینه دارند به بهتر شناخته‌شدن ارزش‌های انقلاب و شهدا و آشنایی آنها با شهدا کمک می‌کند.

نیازمند تصریح کرد: جوانان ما دوران دفاع مقدس را درک نکردند چنین رویدادهایی که به تولید آثار هنری می‌پردازد به شناخت جوانان از ارزش‌های انقلاب کمک می‌کند؛ زیرا خودشان دخیل در مسئله هستند، عصر دیجیتال و رسانه است و تمامی رسانه‌ها در اختیار قدرت‌های جهانی قرار دارد و نباید این میدان را خالی کنیم.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: امیدواریم این رویدادها به‌صورت بیشتر و مؤثرتر پیگیری و اجرا شود؛ زیرا جوانان امروز جامعه استعداد و آشنایی بسیار خوبی در این زمینه دارند که می‌توانند هنرهای عالی را تولید کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مدیریت شهری در برنامه‌های خود از تولیدات این رویداد استفاده خواهد کرد تا مشوقی برای شرکت‌کنندگان باشد؟ گفت: یکی از برنامه‌هایی که می‌توان به‌صورت جدی آن را پیگیری کرد این است که برنامه‌هایی که شهرداری و یا مدیریت شهری در زمینه فرهنگ شهروندی و فرهنگ انقلابی جامعه انقلابی ایران و قم دارد با استفاده از آثار موفق در این رویداد باشد، زیرا حمایتی مالی حتی در تولیدات کوچک از این جوانان باعث پیشرفت بیشتر آنها در تولید محتوای دیجیتال می‌شود و ایجاد یک تیم قوی می‌شود.

 حمایت و پشتیبانی از 10طرح و ایده رویداد/حضور طیف عظیمی از نوجوانان و جوانان در رویداد بسیج 

سید محمدحسین دهناد نیز در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم  اظهار داشت: حضور طیف زیادی از نوجوانان و جوانان که ایده های خود را در حال مطرح کردند در ابتدای ورود به رویداد جلب توجه می کند.

وی ادامه داد:در این رویداد در زمینه ای مختلفی از جمله اپلیکیشن و سرویس های نرم افزاری تا محتوای انمیشن و یا پویانمایی در حال تولید آثار فاخر هستند.

عضو شورای شهر قم با اشاره به اینکه مدیریت شهری با بیش از 370نوع ماموریت در شهر روبرو است، گفت: این ماموریت های از بدو تولد یک انسان تا انتهای زندگی او می باشد.

وی بیان کرد: رفتار مناسب شهروندان در گرو آموزش مناسب مخصوصا در سنین پایین است به همین دلیل اعلام آمادگی کردیم در حوزه حمل و نقل و مخاطبان بخصوص دانش آموزان از طرح ها حمایت می کنیم.

دهناد در ادامه عنوان کرد: ما قول داده ایم از 10اثری که در زمینه های مختلف با دید بحث های حمل و نقلی، ایمنی و بحث هایی که در اولویت شهری وسیاست ما قرار دارد حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: قول حمایت ما مختص این رویداد نیست و بعد از این رویداد سفارش می دهیم و با حمایت مالی از تیم ها پشتیبانی می کنیم.

 تولید محتوای فاخر در فضای مجازی انجام رسالت اجتماعی است/حاضرین در رویداد به ندای رهبری لبیک گفتند 

علی مؤمن حجازی در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم اظهار داشت: از دیدن این همه طیف مختلفی سنی که از نوجوان تا دهه پنجاهی در این رویداد حضور دارند بسیار خوشحال شدم.

وی ادامه داد: افراد حاضر در رویداد در ابتدا به رهنمودهای رهبری لبیک گفته اند و سپس به وظیفه و رسالت اجتماعی خود که حضور در فضای مجازی و تولید محتوای فاخر در آن است انجام داده اند و سهم خود را در این بازار اجرایی کرده اند.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم تصریح کرد: ما مشخصا برای حمایت از ایده هایی که در راستای شهر هوشمند و خدمات شهری است در این رویداد حاضر شدیم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع تیم های حاضر در رویداد بسیار خوب است و چندین موضوع هم در راستای سیاست های ما است که قول مساعدت دادیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 107089

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107089/مدیریت-شهری-قم-آثار-رویداد-تولید-محتوای-دیجیتال-بسیج-استان-حمایت-می-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir