کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار سلیمانی: بسیجیان محکم و استوار ایستاده‌اند

خبرگزاری تسنیم , 3 آذر 1401 ساعت 22:04

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجیان محکم و استوار ایستاده‌اند، گفت: استقبال جوانان از بسیج درحال افزایش است.


به گزارش قم نیوز سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام شد، طی سخنانی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در شرایط جدید در کشور در گام دوم با رویکردهایی که به تصویب رهبر معظم انقلاب رسیده درحال بازآرایی خود است تا بتواند رسالت‌های بزرگ را رقم بزند و برای دفاع همه جانبه که رهبر انقلاب از آن به عنوان جنگ ترکیبی ذکر می‌کنند آماده شود.

وی با بیان اینکه توانایی بسیج و استقبال جوانان از بسیج درحال افزایش است، عنوان کرد: در ایامی که فتنه آمریکایی صهیونیستی اتفاق افتاد بسیجیان و آحاد مردم در برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پرشوری رقم زدند و امسال در 28 صفر، 13 آبان، هفته وحدت و تشییع پیکر شهدای امنیت شاهد حضور گسترده مردم در استان‌های مختلف بودیم.

وی دستاوردهای امروز نظام را خروجی بصیرت و حضور ایمانی مردم در میدان دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس در درگیری‌های منطقه قفقاز و سایر تحولات در سرزمین‌های اشغالی به خوبی به نمایش گذاشته شده است.

سلیمانی گفت: در اغتشاشات اخیر هیچ کدام از پایگاه‌های بسیج توسط عوامل دشمن در داخل گرفته نشده و هیچ کدام از بسیجیان در این اتفاقات دچار لغزش نشده‌اند؛ بسیجیان محکم و استوار ایستادند و در این آشوب‌ها شهیدانی از جمله آرمان، عجمیان و زاهدلویی به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها نامه‌ای در 30 شهریورماه از منطقه غرب آسیا به پنتاگون نوشتند که ما در این توطئه شکست خورده‌ایم و مردم ایران با ما همراهی نکرده‌اند، در میان دشمن هم اختلاف نظر است و برخی از آن‌ها گفته‌اند که تکلیف این همه پولی که خرج شده چه می‌شود؟، در داخل هم برخی فریب دشمن را خوردند که نشان داد قدرت جهاد تبیین باید افزایش یابد و تا به امروز هر حرکتی برای جهاد تبیین انجام شده توسط مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج بر لزوم رفع ابهامات جوانان تاکید و عنوان کرد: قرار است دانش‌آموزان و دانشجویان را در قالب اردوهای پیشرفت به مناطقی ببریم که ایران اسلامی توانسته به پیشرفت برسد و این اردوها ابهامات و گره‌های ذهنی افراد را رفع می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی در بسیج به صورت ویژه دنبال می‌شود، گفت: در مجموع بسیج گوش به فرمان رهبری است و برای تحقق آرمان‌های انقلاب از ظرفیت‌های استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 107177

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107177/سردار-سلیمانی-بسیجیان-محکم-استوار-ایستاده-اند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir