کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۵۵ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره نماز فجر تا فجر در قم رسید

قم نیوز , 7 آذر 1401 ساعت 12:24

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: تا پنجم آذر ماه جاری ۱۵۵ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره نماز فجر تا فجر در قم رسیده است و با توجه به این که هنوز فرصت برای ارسال آثار باقی است انتظار داریم آثار فاخر بیشتری از قم در سایت جشنواره بارگذاری شود.


به گزارش قم نیوز علی عرب پور رئیس ستاد اقامه نماز استان قم اظهار داشت: جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» از دهه فجر ۱۴۰۰ کلید خورده است و تا فجر ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذر ماه جاری است و احتمال این که تا دی ماه تمدید شود وجود دارد.

عرب پور بیان کرد: آثار ارسالی در سامانه اینترنتی noor.namaz.ir بارگذاری می شود و آثار به استان ها برای داوری برگشت داده شده و پس از داوری استانی، آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری ارسال می شود تا در پنجم بهمن ماه داوری روی آن ها انجام شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به این که علاقه مندان می توانند در سه بخش آثار خود را ارسال کنند سه بخش مذکور را شامل دانش آموزی،‌ آزاد و دانشجویی و طلاب ذکر کرد.

عرب ادامه داد: از میان کل آثار ارسال شده به دبیرخانه استان قم تاکنون ۴۱ اثر دانش آموزی، ۳۳ اثر در بخش آزاد، ۲ اثر دانشجویی و ۲ اثر از سوی طلاب ارسال شده و یک خانم به تنهایی ۷۷ اثر ارسال کرده است.

وی یادآور شد: آثار می تواند شامل مقاله و مکتوب باشد و شرکت کنندگان در بخش های هنری از جمله خوشنویسی، طراحی و نمایش می توانند به صورت جمعی و انفرادی در جشنواره شرکت کنند. در بخش فضای مجازی نیز شاهد برگزاری جشنواره در مواردی از جمله انیمیشن و پادکست خواهیم بود.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 107210

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107210/۱۵۵-اثر-دبیرخانه-استانی-جشنواره-نماز-فجر-قم-رسید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir