کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم محله‌محور باشد

خبرگزاری تسنیم , 7 آذر 1401 ساعت 20:03

استاندار قم گفت: باید تلاش کنیم حل مسائل و خدمت‌رسانی به مردم محله محور شوند، برپایی میز‌های خدمت به مردم در محلات مختلف با حضور مدیران و یا نماینده تام الاختیار آن‌ها می‌تواند بسیاری از گره‌های زندگی مردم را رفع کند.


به گزارش قم نیوز سید محمد تقی شاهچراغی ‌به مناسبت هفته بسیج در گردهمایی بسیجیان ادارات اظهار داشت: گره‌گشایی از مشکلات مردم به تمام معنا نیازمند کار و روحیه بسیجی است.

استاندار قم  با اشاره به اهمیت فعالیت بسیجیان گفت: اگر قرار است عنوان مبارک بسیجی بودن همراه ما باشد، باید با تلاش مضاعف و خالصانه در عرصه کمک به مردم گام برداریم.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم حل مسائل و خدمت‌رسانی به مردم محله محور شوند، برپایی میز‌های خدمت به مردم در محلات مختلف با حضور مدیران و یا نماینده تام الاختیار آن‌ها می‌تواند بسیاری از گره‌های زندگی مردم را رفع کند.

شاهچراغی بیان کرد: دشمن امروز تمام ابزار‌های خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار گرفته است، متاسفانه در حوادث اخیر جو روانی به حدی سنگین بود که شاهد بودیم برخی از جوانان گمراه شدند و اقداماتی را انجام دادند که به فرموده مقام معظم رهبری حساب این افراد از اغتشاشگران جدا است.

 بسیج، مقتدر، نافذ و اثرگذار است 

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم نیز در این مراسم گفت: بسیج، مقتدر، نافذ و اثرگذار است،دشمنان باید بدانند تا بسیج و بسیجی وجود دارد هیچ‌گاه نمی‌توانند پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را سست کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه و اصناف رشد و نمود داشته و درحال خدمت‌رسانی است، بسیج هیچ مشابهی در دنیا نداشته و نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 107214

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107214/استاندار-قم-رفع-مشکلات-خدمت-رسانی-مردم-محله-محور-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir