کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قم آغاز به کار کرد

خبرگزاری ايرنا , 8 آذر 1401 ساعت 11:08

بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قم، دوشنبه شب با اجرای ۲ نمایش صحنه ای و یک نمایش خیابانی آغاز به کار کرد.


به گزارش قم نیوز دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قم در حاشیه آغاز به کار این جشنواره اظهار داشت: در نخستین اجرای جشنواره، نمایش «جویندگان آب» به کارگردانی رضا جعفری در تالار شهید آوینی قم اجرا شد.

اصغر نوبخت با اشاره به استقبال خوب دوستداران تئاتر از اجراهای روز اول جشنواره گفت: در روز اول جشنواره هم چنین نمایش خیابانی «خیابان دل آذر» به کارگردانی مهدی ملاک در محوطه تالار فرهنگ و هنر قم اجرا شد.

وی ادامه داد: در این روز هم چنین نمایش «آواز های غمگنانه یک جغد» به کارگردانی ابوالفضل بلغندر در تالار فرهنگ و هنر قم اجرا شد.

نوبخت افزود: در جشنواره بیست و سوم تئاتر قم هشت اثر صحنه ای و چهار اثر خیابانی اجرا می شود که تا شامگاه پنجشنبه اجراها ادامه خواهد یافت و روز جمعه نیز اختتامیه جشنواره برگزار می شود.

وی با اشاره به اجراهای امروز نیز گفت: نمایش «خانه ابدیت» در ۲ سانس ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ در سالن شهید آوینی قم اجرا، هم چنین نمایش خیابانی «چفیه پوش» به کارگردانی محمد عمویی در ساعت ۱۹ در محوطه تالار فرهنگ و هنر قم و نمایش «نگهبان درخت» به کارگردانی محمد حسین نظری حائل در ساعت های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر قم اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / 106

 


کد مطلب: 107222

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107222/بیست-سومین-جشنواره-تئاتر-استان-قم-آغاز-کار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir