کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صعود۲ بانوی هندبالیست قم همراه با تیم ملی به مسابقات جهانی

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 8 آذر 1401 ساعت 20:37

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از صعود ۲ نفر از بانوان هندبالیست استان همراه با تیم ملی کشورمان به مسابقات جهانی خبر داد.


به گزارش قم نیوز سیده لیلا عنبری گفت: الناز قاسمی و نوریه عباسی دو هندبالیست با سابقه استان قم هستند که اکنون همراه با تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات آسیایی به سر می‌برند و با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر قاره آسیا به مسابقات جهانی صعود کردند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: ملی پوشان هندبال زنان ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا به مصاف استرالیا رفتند و این بازی با نتیجه ۴۳ بر ۱۵ به سود ایران خاتمه یافت.

عنبری با اشاره به اینکه برای دومین مرتبه است که هندبال زنان ایران به مسابقات جهانی صعود می‌کند گفت: تیم زنان ایران که در ترکیب اصلی خود از الناز قاسمی و نوریه عباسی بهره می‌برد در دومین دیدار خود تیم ازبکستان را ۳۵ بر ۳۲ شکست داد.

 معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: بانوان هندبالیست ایران در نخستین دیدار خود نیز موفق شده بودند هند را با نتیجه ۴۳ بر ۳۵ شکست دهند.

عنبری عنوان کرد: هندبالیست‌های ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی روز چهارشنبه ۹ آذر ماه ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در یک دیدار بسیار حساس و دشوار به مصاف تیم کره جنوبی خواهند رفت.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: کره جنوبی یکی از قدرت‌های قاره آسیا در هندبال زنان است و پیروزی بانوان هندبالیست ایران مقابل این تیم قطعاً یک شگفتی بزرگ محسوب خواهد شد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 107233

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107233/صعود۲-بانوی-هندبالیست-قم-همراه-تیم-ملی-مسابقات-جهانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir