يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 107545
منبع : قم نیوز

سردار شاهچراغی از استانداری قم می‌رود

قم نيوز : در آستانه دومین سال دولت سیزدهم، موج تغییر استانداران به راه افتاده است و استاندار قم نیز در صف تغییر قرار دارد.
سردار شاهچراغی از استانداری قم می‌رود
سردار شاهچراغی از استانداری قم می‌رود
به گزارش قم نیوز موج تغییرات در استانداران کشور وارد مراحل جدی شده است و سردار شاهچراغی، استاندار قم نیز در صف تغییر قرار دارد.

سردار احمد وحیدی وزیر کشور روز پنجشنبه یک دی ماه 1401 در حاشیه سفر به استان کرمانشاه در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دولتی ایرنا در مورد برنامه وزارت کشور برای تغییر استانداران، گفت: غیر از استاندار کرمانشاه، تغییرات دیگری در سطح استانداران داریم.

قبل از این نیز سخنگوی دولت سیزدهم به تغییرات در استانداران اشاره کرده بود و خبر از انجام این تغییرات در آذر و دی داده بود.

سردار محمد تقی شاهچراغی استاندار قم نیز براساس اخبار رسیده در صف تغییر قرار دارد و با برکناری وی از استانداری قم، شخص دیگری جایگزین وی خواهد شد.

شاهچراغی از کارنامه مدیریتی قوی و مطلوبی در قم برخوردار نیست و انفعال وی سبب ایجاد تنش و فراری دادن سرمایه گذاران از استان شده است.

انفعال در برابر برگزاری منظم راهپیمایی ها و تحصن های غیر قانونی در منطقه مرکزی شهر و پیگیری انتصاب مدیران ناکارآمد در ادارات و سازمان‌ها از یک سو و عمل نکردن به برخی مصوبات ملی از جمله انتقاداتی است که به سردار شاهچراغی صورت گرفته است.

در تازه ترین تنش ایجاد شده در قم، مجتمع گردشگری مهر و ماه در سایه انفعال استاندار قم در حمایت از سرمایه‌گذاری پلمب شد و بیش از 600 نفر از پرسنل این مجتمع از کار بیکار شدند.

قم نیوز در مورد ناتوانی شاهچراغی در اداره استان قم قبل از انتصاب وی تذکر لازم را داده بود.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcjxaeviuqeyiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

هادی مهدوی نسب
بنده این پیش بینی که ایشان به هیچ عنوان سمت پرمسیولیت خطیر استاندار را نمی تواند انجام دهد را اعلام نمودم کارو باید به کاردان سپرد نه به غیره