کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۰۰درصد اعتبار طرح‌های مصوب ورزشی سفر رئیس جمهور به قم جذب شد

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 22 دی 1401 ساعت 17:52

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ۱۰۰درصد از اعتبار مصوب طرح‌های ورزشی مرتبط با سفر رئیس جمهور به استان، در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ جذب شده است.


به گزارش قم نیوز ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به استان قم در دی ۱۴۰۰، چهار مصوبه در حوزه ورزش داشت.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: یکی از مصوبات آن سفر، اختصاص مبلغ ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم توسط سازمان برنامه و بودجه کشور شامل واریز ۱۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ و ۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ بود که این طرح اکنون در دست اجراست.

او ادامه داد: این طرح هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی دارد و اجرای سقف طرح به پایان رسیده و در مرحله تکمیل سایر بخش‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای مناسب سازی مجموعه ورزشی تختی ویژه بانوان با واریز ابتدایی پنج میلیارد تومان توسط وزارت نفت در سال ۱۴۰۰ و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نیز دیگر مصوبه سفر رئیس جمهور به قم است.

سانی خانی افزود: رقم تخصیص داده شده به این طرح نیز ۱۰۰ درصد است و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد. اکنون محصور سازی پیست تارتان دو و میدانی، احداث رختکن، اصلاح نور و بازسازی چمن مصنوعی این طرح تکمیل شده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به اشاره به سومین طرح مصوب سفر رئیس جمهور به قم گفت: اختصاص مبلغ پنج میلیارد تومان برای تکمیل خانه ورزش‌های رزمی و استخر قایقرانی مجموعه هفتم تیر توسط استان قم در سال ۱۴۰۱ در آن سفر مصوب شد که طرح استخر قایقرانی ۷۵ درصد پیشرفت دارد و با عنایت به تخصیص بخشی از اعتبار مصوب با اولویت بازسازی استخر عملیات اجرایی آغاز شده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل زمین‌های چمن مصنوعی استان به ترتیب ۱۰ میلیارد تومان توسط وزارت نفت و پنج میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۱ را از دیگر طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به قم ذکر کرد و افزود: احداث پنج زمین چمن مصنوعی در سطح استان هدف گذاری شده است که احداث ۲ زمین چمن در روستا‌های شهرستان کهک و شهر سلفچگان آغاز شده است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 107771

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107771/۱۰۰درصد-اعتبار-طرح-های-مصوب-ورزشی-سفر-رئیس-جمهور-قم-جذب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir