کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باند سارقان منازل آپارتمانی در قم متلاشی شد

قم نیوز , 4 بهمن 1401 ساعت 12:42

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری اعضای ۵ نفره باند سرقت از منازل آپارتمانی و کشف ۴۱ فقره سرقت از آنان با تلاش مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم و تهران خبر داد.


به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میر فیضی گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از منازل آپارتمانی سطح شهر مقدس قم با شیوه و شگرد تخریب توپی درب‌های ضد سرقت، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: مأموران طی یکسری تحقیقات فنی و پلیسی و نیز همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق تهران، خودرو حامل سارقان را شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از خودروی موصوف مقادیری طلاجات و جفت پلاک جعلی مورد استفاده را کشف و ۴ سرنشین به همراه خریدار اموال مسروقه دستگیر و با صدور قرار از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

سردار میر فیضی بیان کرد: با اعتراف سارقان به ۴۱ فقره سرقت از منازل آپارتمانی به شیوه اعلامی در یک سال گذشته از سطح شهر قم، تحقیقات همچنان پیرامون کشف سایر سرقت‌های احتمالی و دستگیری سایر اعضای باند با هویت‌های معلوم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت موارد امنیتی و تجهیز منازل خود به سیستم‌های بازدارنده، عنوان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 107946

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107946/باند-سارقان-منازل-آپارتمانی-قم-متلاشی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir