کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از پیشکسوتان معماری کشور در قم تقدیر می‌شود/ تولد گروه ساختمانی ایرابُن٬ اتفاقی نو در صنعت ساختمان کشور 

قم نیوز , 11 بهمن 1401 ساعت 16:21

مدیر شرکت ایرابن گفت:‌ تقدیر از پیشکسوتان معماری کشور همراه با میلاد فرخنده امام جواد (ع) و آغاز دور جدید فعالیت های ساختمانی شرکت نیارش با نام ایرابن در قم صورت می‌گیرد.  


به گزارش قم نیوز مهندس میرزایی٬ که به مناسبت میلاد فرخنده امام جواد علیه السلام در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با اشاره به ضرورت استفاده از نظرات و راهنمایی‌های پیشکوستان معماری اظهار داشت:‌ معماری جمع بین علم و هنر است و پیشکسوتان معماری علاوه بر دانش و تجربه، هنرمند نیز به شمار می‌آیند زیرا بناهای ساخته شده ابتدا در ذهن آنها شکل می گیرد و بعد از دریچه هنر مهندسی پیاده شده و سپس در واقعیت بنا می شوند.

اعلام‌‌ آمادگی برای مشارکت در بازسازی بافت فرسوده قم 
مدیر شرکت ایرابن که پیش از با نام شرکت مهندسی نیارش گستر شناخته می شد، افزود: بازسازی بافت تاریخی و فرسوده قم با استفاده از تجربیات به دست آمده این شرکت در بافت تاریخی و فرسوده یزد امکان‌پذیر است و در این مسیر باید همه نهاها و مجموعه‌های تاثیرگذار با سرعت بیشتری حرکت کنند و در این میان استفاده از تجربیات پیشکوستان معماری در کنار فعالیت های معماران و مهندسان جوان منجر به نتیاج خوبی خواهد شد.

وی به تاریخچه شرکت ایرابن اشاره کرد و گفت:‌ شرکت مهندسی نیارش گستر در راستای سیاست‌های کلان کشور در امر مسکن‌، سال 1390 در شهر یزد به ثبت رسید در ادامه‌ی فعالیت و پس از اخذ گواهینامه اشتغال به کار سازندگان مسکن و ساختمان از وزارت راه و شهرسازی پروژه‌های متعددی در بافت‌های تاریخی‌، فرسوده و جدید شهر یزد طراحی و اجرا گردید.

مهندس میرزایی افزود: نیارش گستر با انجام به موقع تعهدات خود در قبال مشتریان و پیمانکاران خود از یک طرف و با رعایت مقررات معماری و شهرسازی (زیربنا‌، سطح اشغال‌، فضای باز‌، طبقات) و عدم تخلف ساختمانی در پروژه های خود از طرف دیگر‌، توانست اعتماد مردم شریف استان یزد را جلب نموده و به شرکتی منحصر به فرد در زمینه بازساری بافت فرسوده و تاریخی و ساخت بافت جدید تبدیل گردد‌.

نخستین باغ آپارتمان قم به بهره‌برداری می‌رسد
مدیر شرکت ایرابن با اشاره به سابقه چندین ساله حضور در قم خاطرنشان کرد: این شرکت در سال 1397 اقدام به افتتاح شعبه در شهر مقدس قم نمود و در همان ابتدا طراحی و اجرای 3 پروژه ساختمانی را با هدف ارتقاء سطح کیفی مسکن آغاز نمود که با استقبال چشم گیری روبرو شد. 

وی افزود:‌ اکنون مسکونی پروژه نیارش 7 واقع در بلوار شهید قدوسی در مراحل پایانی بوده و به زودی تحویل خریداران محترم خواهد شد.
همچنین به زودی دو پروژه دیگر نیز در شهر قم آغاز خواهد شد که یکی از آنها نخستین مجتمع باغ آپارتمانی قم با امکانات منحصر به فرد در منطقه پردیسان است.

مهندس میرزایی به پروژه دوم در دست اجرا اشاره کرد و گفت: همچنین ساختمان پزشکانی مدرن همراه با طراحی اختصاصی در بلوار شهید کریمی در دست اقدام است و بررسی و مطالعات برای شروع پروژه‌های دیگر در استان قم، یزد، خراسان رضوی و استان‌های شمالی کشور آغاز شده است.  

تقدیر از پیشکسوتان معماری همزمان با میلاد امام جواد علیه السلام 
مدیر شرکت ساختمانی ایرابن به فعالیت های جدید و برون مرزی این شرکت اشاره کرد و گفت: اکنون که شرکت با لطف خداوند متعال و عنایت ائمه اطهار علیهم السلام در مسیر موفقیت گام بر می‌دارد افتتاح شعب در سایر استان‌های کشور و فعالیت برون مرزی را در دستور کار خود قرار داده است.

مهندس میرزایی افزود: مصادف با یازدهمین سالگرد تأسیس این گروه ساختمانی برند مجموعه به نام ایرابُن تغییر یافته و به همین مناسبت در شب میلاد فرخنده امام جواد علیه السلام در جشنی همراه با تقدیر از پیشکسوتان معماری کشور میزبان مشتریان و همکاران و فعالان صنعت ساختمان قم هستیم.

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 108059

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108059/پیشکسوتان-معماری-کشور-قم-تقدیر-می-شود-تولد-گروه-ساختمانی-ایراب-ن-اتفاقی-نو-صنعت-ساختمان-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir