کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۷۰۰ ورزشکار بدنساز به قم رفتند

خبرگزاری تسنیم , 16 بهمن 1401 ساعت 16:09

رئیس هیئت وزنه‌برداری و پرورش اندام قم گفت: نوزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه با حضور ۷۰۰ ورزشکار بدنساز در رده های سنی جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان در سالن خانه مهندس قم برگزار می‌‌شود.


به گزارش قم نیوز مجید تلخابی ظهر امروز در نشست رسانه‌ای نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور اظهار داشت: از 21 تیرماه که به عنوان سرپرست پرورش اندام استان مجدد فعالیت خود را آغاز کردم مهمترین هدفم موفقیت ورزشکاران استان در این رشته است.
وی افزود: دوره‌های مربیگری درجه یک برای بانوان قمی برگزار و همچنین دوره  آموزش آقایان نیز همچون گذشته برگزار شد و امیدواریم بیش از گذشته شاهد حضور آقایان در دوره مربی گری پرورش اندام باشیم.
 مسابقات پرورش اندام گرامیداشت شهدای امنیت در قم برگزار شد 
رئیس هیئت وزنه‌برداری و پرورش اندام قم بیان کرد: مسابقات گرامیداشت شهدای امنیت را برگزار کردیم، قم میزبان مسابقات قهرمانی کشور شد و تلاش می کنیم جایگاه قم‌در رشته پرورش اندام را نشان دهیم.
تلخابی عنوان کرد: در گذشته هیئت پرورش اندام مسابقاتی را برگزار می کرد ولی ضعف هایی وجود داشت و کار به نحو احسنت انجام نمی شد، در هفته گذشته هیت پرورش اندام استان قم مورد تقدیر قرار گرفت.
هیئت پرورش اندام قم نسبت به ترویج فرهنگ  شهادت میان ورزشکاران تاکید دارد  
وی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی ورزشکاران افزود: بازدید از خانواده شهدای دفاع مقدس با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان انجام شد و همچنین ورزشکاران رشته پرورش اندام برسرمزار شهید مظفری نیا حضور پیدا کردند.
رئیس هیئت وزنه برداری و پرورش اندام قم بیان کرد: ایستادن قم در راس پرورش اندام کشور از اهداف مورد توجهی است که برای آن برنامه ریزی مناسبی انجام داده ایم.
تلخابی بااشاره به برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام باشگاه های کشور در قم عنوان کرد: مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور از سوی بسیاری از کشورها رصد می شود و تلاش کردیم مسابقاتی در شان کشورمان و شهر قم باشد، مسابقاتی که این هفته برگزار می شود یکی از بزرگترین و مهم ترین مسابقات باشد و 700 ورزشکار بدنساز در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
 700 ورزشکار ‌در قم به رقابت می پردازند 
وی افزود: نوزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های کشور روزهای 19 و 20 بهمن ماه در رده های سنی جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان در سالن خانه مهندس قم برگزار می شود.
رئیس هیئت وزنه برداری و پرورش اندام قم گفت: از روزی که عهده دار این مسئولیت شدم هزینه ای دریافت نکردم و همه تلاش خود را در راستای موفقیت ورزشکاران قمی در رشته پرورش اندام انجام خواهم داد.
وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور که در قم برگزار می شود انتخابی تیم ملی است که به نفر اول این مسابقات 20 میلیون تومان اهدا می شود و داوران بین المللی این مسابقات را قضاوت خواهند کرد.
 50 درصد هزینه بلیط فروشی به زلزله‌زدگان خویی اهدا می‌شود 
رئیس هیئت وزنه‌برداری و پرورش اندام قم خاطرنشان کرد: 50 درصد هزینه بلیط فروشی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام باشگاه های کشور به عزیزان زلزله زده در خوی اهدا می شود.
انتهای پیام ۱۳۷


کد مطلب: 108128

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108128/۷۰۰-ورزشکار-بدنساز-قم-رفتند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir