کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری کلاهبرداران 730 میلیارد ریالی توسط پلیس قم

قم نیوز , 17 بهمن 1401 ساعت 10:25

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند 5 نفره کلاهبرداری در قم خبرداد و گفت: این افراد در قالب شرکت صوری و با شگرد مشارکت در ساخت پروژه های مسکن و جاده، از 214 نفر 730میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.


به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پی شکایت از یک شرکت که مدعی بود در امور ساخت پروژه های مسکن و جاده و صادرات و واردات مواد اولیه کارخانه ها فعالیت دارد درحالی که اقدام به کلاهبرداری از 214 نفراز سرمایه گذاران به مبلغ 730 میلیارد ریال کرده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

 
وی افزود: شرکت یادشده برای اقدامات مجرمانه خود از بین افرادی که معمولا از موضوعات اقتصادی بی اطلاع بوده و به راحتی می توان اعتماد شان را جلب کرد، اقدام به تبلیغ کرده و در ابتدای شروع به کار نیز سود دهی خوبی به مال باختگان داشته تا اعتماد آنان را جلب کند و اسنادی از سهام های بورسی جعل و چاپ و در بین مال باختگان توزیع شده بود که عملا فاقد هرگونه ارزش مالی بود.
 
فرمانده انتظامی استان قم ابراز داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری یک سری اقدامات فنی، متهمان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و در حین خروج از کشور دستگیر کردند.
 
وی تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار های مناسب روانه زندان شدند.
 
پایان پیام/ 106 


کد مطلب: 108133

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108133/دستگیری-کلاهبرداران-730-میلیارد-ریالی-توسط-پلیس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir