کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خروج بیمارستان کامکار قم از چرخه پذیرش بیماران کرونایی

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 1 اسفند 1401 ساعت 21:02

رئیس بیمارستان کامکار قم از خروج این مرکز درمانی از چرخه پذیرش کرونایی و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران خبر داد.


به گزارش قم نیوز دکتر سید علیرضا چاوشی زاده رئیس مرکز آموزشی درمانی کامکار قم با اشاره به تلاش سه‌ساله کادر درمان برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی استان و کشور گفت: هم‌ اکنون این مرکز آموزشی درمانی از مرکز درمان کرونا خارج شده و پذیرای بیماران و مددجویان در بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی با تعرفه دولتی مصوب است

رئیس بیمارستان کامکار قم بازگشایی مجدد بخش ویژه ccu  و استفاده از پزشکان مجرب متخصص قلب و کادر درمانی حرفه‌ای را از خدماتی عنوان کرد که در این مرکز درمانی از سر گرفته شده است.

او افزود: خدمات تشخیصی درمانی مانند اکو کاردیوگرافی، تست ورزش با حضور همه ‌روزه پزشکان در درمانگاه ازجمله دیگر خدمات است.

 به گفته دکتر چاوشی زاده ارائه خدمات فوق تخصص گوارش و متخصص داخلی و خدمات تشخیصی درمانی آندوسکوپی و کولونوسکوپی با استفاده از بیهوشی و آرام بخشی و کادر درمانی همگن و خانم منطبق بر قانون انطباق اداری پذیرای بانوان و همشهریان  قمی است.

او گغت: خدمات فوق تخصصی کلیه، خدمات سرپائی ختنه اطفال و نوزادان، جراحی چشم، گوش و حلق و بینی،اتاق عمل سرپایی، بخش های دیالیز، عفونی، مغز و اعصاب، بیوشیمی، هماتولوژی ، هورمون و پاتولوژی و خدمات روانپزشک و  مشاوره از دیگر خدمات درمانی است که در بیمارستان کامکار به شهروندان ارائه می شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 108290

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108290/خروج-بیمارستان-کامکار-قم-چرخه-پذیرش-بیماران-کرونایی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir