کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پنجمین تلاش تیم دلسوختگان قم برای صعود به سطح اول فوتسال ایران

قم نیوز , 8 اسفند 1401 ساعت 12:26

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم برای پنجمین سال متوالی برای صعود به سطح اول مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور با حریفان خود رقابت می‌کند.


به گزارش قم نیوز دلسوختگان اهل بیت قم تیمی است که حدود پنج سال قبل توانست از مسابقات لیگ منطقه‌ای مجوز حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال ایران را کسب کند اما در چهار سال متوالی حضور در این بازی‌ها نتوانسته به لیگ دسته اول صعود کند و این مهم را در پنجمین حضور خود جستجو خواهد کرد.

با برگزاری قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال ایران در فصل 1402 – 1401 تعداد ۴۷ تیم در این رقابت‌ها برای راهیابی به لیگ دسته اول رقابت می‌کنند، در حالی که تیم‌ها در 7 گروه 6 تیمی و یک گروه پنج تیمی تقسیم شده‌اند و دلسوختگان اهل بیت قم در گروه دوم جای دارد.

با اعلام سازمان لیگ فوتسال ایران، دیدارهای دور رفت مسابقات این فصل نیمه دوم اسفند ماه و به شکل مجتمع برگزار می‌شود، ضمن اینکه میزبان‌های این مرحله به زودی انتخاب و معرفی می‌شوند، در حالی که تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم برای پذیرایی از رقبای خود درخواست میزبانی داده است.

تیم دلسوختگان اهل بیت قم در گروه دوم با تیم‌های نماینده شاهرود، یاران خادمی پردیس، کیان‌تات اسفراین، زرین ساری و نورالرضا مشهد هم‌گروه شده است و برای کسب مجوز صعود به عنوان یکی از دو تیم برتر این گروه به شکل رفت و برگشت با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 108386

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108386/پنجمین-تلاش-تیم-دلسوختگان-قم-صعود-سطح-اول-فوتسال-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir