کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح بهسازی راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم- تهران عملیاتی شد

قم نیوز , 9 اسفند 1401 ساعت 15:27

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال طرح بهسازی راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم- تهران به ۳ کیلومتر عملیاتی شد.


به گزارش قم نیوز محمد معارف‌وند از عملیاتی شدن طرح بهسازی راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم- تهران خبر داد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم بیان کرد: با عنایت به در پیش بودن ایام نیمه شعبان و نوروز باستانی که شاهد حضور خیل گسترده زائران و دیگر کاربران جاده‌ای در سطح راه‌های استان خواهیم بود، تسریع در بهسازی این محور در دستور کار قرار گرفت.

معارف وند طول راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم- تهران را سه کیلومتر عنوان و افزود: این محور در کیلومتر ۲۵ آزادراه قم- تهران (روبه‌روی مجتمع مهتاب) واقع و دو محور مهم ترافیکی کشور یعنی آزادراه و جاده قدیم قم- تهران را به هم وصل می‌کند.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در خصوص مشخصات فنی طرح بهسازی راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم- تهران گفت: عملیات اجرایی این پروژه در قالب روکش ماسه آسفالت تعریف و از اول اسفندماه اجرایی شده است.

معارف‌وند در ادامه به اعتبار تخصیصی طرح پرداخت و گفت: میزان اعتبار این پروژه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بوده و از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در ادامه به بازه زمانی تکمیل طرح اشاره و تصریح کرد: همان طور که اشاره شد با توجه به ضرورت تسریع در اجرای پروژه تا ۱۵ اسفندماه امسال نسبت به تکمیل طرح اقدام و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معارف وند در خاتمه ضمن تاکید بر رعایت جامع مقررات ترافیک جاده‌ای توسط کاربران گرامی  بیان کرد: رانندگانی که از مسیر اجرای طرح‌های عمران جاده‌ای تردد می‌کنند نسبت به تعامل و همکاری با مجریان این طرح‌ها ساعی‌تر از همیشه اقدام کنند.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 108406

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108406/طرح-بهسازی-راه-دسترسی-آزادراه-جاده-قدیم-قم-تهران-عملیاتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir