کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجلیل خادمان حرم حضرت معصومه(س) از دختران محجبه

10 اسفند 1401 ساعت 16:29

مسئول اداره رواق خواهران حرم حضرت معصومه(س) گفت: خادمان واحد حافظان حریم حرم حضرت معصومه(س) همزمان با اعیاد شعبانیه با آماده‌سازی بیش از ۵ هزار هدیه تبرکی از دختران و بانوان محجبه تقدیر و تجلیل می‌کنند.


به گزارش قم نیوز فاطمه نادری اظهار کرد: واحد حافظان حریم حرم همزمان با اعیاد شعبانیه بیش از پنج هزار هدیه متبرک را برای تجلیل از دختران و بانوان محجبه آماده سازی کرده است که دعوت دختران و بانوان به حجاب و عفاف در قالب این اقدام فرهنگی دنبال می‌شود.
وی اضافه کرد: این هدایا که شامل گیره، روسری، جوراب ، ساق دست، گل سر و گل‌های متبرکی آستان مقدس بانوی کرامت می‌شود در ورودی‌های آستان و در نقاط مختلف شهر قم به زائران و مجاوران حرم اهدا می‌شود.
مسئول اداره رواق خواهران حرم حضرت معصومه(س) گفت: در این بسته های متبرکی جملات انگیزشی به استناد احادیث و آیات قرآن کریم برای اثرگذاری در حوزه حجاب و عفاف قرار داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دختران نوجوان و جوان از دیگر اقدامات واحد حافظان حریم در راستای تبیین ماهیت و اهمیت حجاب وعفاف فاطمی در توسعه تمدنی و پیشرفت جامعه اسلامی با محوریت حجاب و عفاف و بانوان مومنه مقید به حجاب، حیا و عفاف فاطمی است.
نادری گفت: علاقه‌مندان با نذر عفاف و حجاب و تحویل هدایای خود به واحد حافظان حریم حرم واقع در صحن امام هادی(ع)، طبقه فوقانی شبستان حضرت زهرا(س) می‌توانند یاریگر خادمان واحد حافظان حریم در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف فاطمی و رسالت امر به معروف و نهی از منکر باشند.
پایان پیام/۱۳۷


کد مطلب: 108420

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108420/تجلیل-خادمان-حرم-حضرت-معصومه-س-دختران-محجبه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir