کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار رادان: کاهش تلفات تصادفات با مشارکت دولت دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس , 11 اسفند 1401 ساعت 15:36

فرمانده انتظامی کشور گفت: با طرح‌های اجراشده طی سال‌های اخیر آمار تلفات تصادفات کشور 10 تا 11 هزار نفر کاهش یافته و به 17 هزار نفر رسیده است، هر چند این آمار هم زیبنده ایران نیست و با دستورات رئیس جمهور و پای کار آمدن همه دستگاه‌ها، به دنبال کاهش این آمار هستیم.


به گزارش قم نیوز سردار احمدرضا رادان در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: در آشوب های اخیر همه رسانه ها و بوق های تبلیغاتی دشمن به شکل بی سابقه ای پشت هم قرار گرفتند و همه تلاششان این بود که بتوانند جو نا آرامی را در کشور ایجاد کنند.
وی با اشاره به ناکامی دشمنان در رسیدن به اهدافشان، گفت: مردم در ۲۲ بهمن شگفتی آفریدند و همه مسئولان را شرمنده کردند و انشاء الله که لیاقت داشته باشیم و بتوانیم جواب خوبی مردم را بدهیم.
فرمانده انتظامی کشور با اشاره به حکم مقام معظم رهبری به برای تصدی فرماندهی نیروی انتظامی کشور، گفت: حکم ایشان بسیار صریح و بی آلایش بود و در آن ۷ فرمان از جمله جلب رضایت خدا و در امتداد آن جلب رضایت مردم، تلاش در جهت تأمین امنیت، آسایش و آرامش جامعه، ارتقاء توانمندی ها و آموزش های تخصصی و همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه ها تأکید شده بود.

وی ادامه داد: ما اقدامات لازم برای عمل به فرمان مقام معظم رهبری را احصا کردیم و این مسیر بدون دعای بزرگان و توسل به خدا و اهل بیت علیهم السلام پیش نخواهد رفت.
رادان با بیان اینکه در آشوب های اخیر نیروهای فراجا ایثار کردند، گفت: بچه های نیروی انتظامی هرچه داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند و با وجود هجمه همه جانبه و عملیات روانی دشمن به توفیقات بسیاری رسیدند.
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مردم در کشور بحث جلوگیری از سرقت است، گفت: ما تلاش می‌کنیم که این دغدغه مردم را کم کنیم و معتادان متجاهر در شهرها را بنا داریم جمع کنیم و چهره شهر را پاک‌سازی کنیم.
فرمانده انتظامی کشور افزود: در بحث سفرهای نوروزی قصد داریم ویژه تر عمل کنیم و آمار تصادفات را کاهش دهیم و با طرحی که طی سال های اخیر شروع شده است آمار تصادفات کشور حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار نفر کم شده و به ۱۷ هزار نفر رسیده است، هر چند این آمار هم زیبنده کشور نیست.
وی با اشاره به تصمیمات انقلابی رئیس جمهور برای کاهش تلفات جاده ای کشور گفت: آیت الله رئیسی دستور دادند که همه دستگاه ها پای کار بیایند و برنامه ایشان این است که در یک برنامه مدون آمار تلفات کاهش یابد که مقدمات این طرح در حال انجام است و آقای رئیسی هم محکم ایستاده اند.

فرمانده انتظامی کشور در ادامه برنامه‌های سفر خود به قم، به زیارت مضجع شریف کریمه اهل‌بیت(س) مشرف شد و با جمعی از زائران و مجاوران حرم دیدار کرد.
انتهای پیام /۱۳۷


کد مطلب: 108429

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/108429/سردار-رادان-کاهش-تلفات-تصادفات-مشارکت-دولت-دنبال-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir